Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je gevoel - deel 6
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 15:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny zit in Peking.

Ik ga naar Las Vegas, Xurk was er geweest.

Tommie kent iemand die gearresteerd is voor het bekladden van lelijke posters met een verwijzing naar the Dark Knight.

5
http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=2319

4
http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=1702&highlight=

3
http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=1443&highlight=

2
http://forum.interaddict.org//viewtopic.php?t=630

1
http://forum.interaddict.org//viewtopic.php?t=12
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/209651/594307ba/why_so_serious_.html

Vriend van me is hier voor gearresteerd eergisteren. Ik stond er 10 meter achter Hamer

Maartje schreef:
Tja, vandalisme is vandalisme...

Is dat een wetenschappelijk te onderbouwen stelling?

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2008 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet!

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 06:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als alles lukt met mijn huidige huis (verkopen of niet) hoop ik volgende maand in Amsterdam te wonen in een erg cool LOFT achtig apartement achter de Panama incl. een parkeerplaats onder in de garage, een fenomenaal uitzicht over de stad (6e verdieping) en 110m2 ruimte!

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koop of huur? Ziet er goed, matherfakker! Tongsmiley Wonen we straks lekker allemaal in Amsterdam Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 20:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat de afgelopen dagen in Madrid, en de laatste dagen heerlijk gechilled in Retiro, het grootste park van Spanje.. Ontzettend mooi park, zo'n mooi stadspark heb ik nog nooit gezien en ik heb d'r al velen gezien!

Gisterenochtend zonder slaap, uit de kroeg gerold om rond half 7 m'n vlucht naar Eindhoven te pakken.
Kwam om 9 uur in Eindhoven aan, direct naar Dortmund gereden en daar om 12 uur m'n vlucht naar Saloniki Griekenland genomen.

31 graden in Madrid, naarna ff een tegenvaller van een paar uurtjes in NL en Duitsland en nu weer heerlijk 37 graden.
Het was vanmiddag aan het strand wel heel erg warm, de meter oversteeg soms zelfs de 40 graden, maar ja.. je moet toch wat Smiley.

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn. Chill.. Kan zelf ook niet wachten tot ik in de zon zin in Californie!

En Niels: Vet huis op een vette spot lijkt me! D'r moet misschien allen nog wat meer leven in die buurt komen. Maar érg vet!!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 12:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, het weer is echt prut voor half augustus. Lekker op vakantie geweest in Zuid-Frankrijk, iedere dag knalblauwe lucht en 30-35 graden, en dan dit. Ik was nog lang niet klaar met die zon!

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is echt om te janken ja. Het is tot nu toe echt zo'n typisch hollandse zomer geweest. 21 graden, stapelwolken, soms een bui. Als je mazzel hebt 25 graden en meer wolken. Als je pech hebt stormt het.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het weer hier in Peking is ook redelijk bizar. Loop wel de hele tijd in shirt, korte broek en slippers dus dat is sowieso top, maar de dagen wisselen elkaar hier af met smoggy en benauwd, dan wordt het ineens heel vochtig en gaat het teringhard regenen om vervolgens een strak blauwe lucht te hebben en 40+ graden. Al met al is het prima te doen en valt het me alleszins mee, lekker bruin worden op die sportvelden...Smiley

We werken hier eigenlijk de hele tijd, tussendoor drinken we bier en chillen we bij wedstrijden en in het HHH. Heb nog geen nacht meer dan 5 uur geslapen maar hou het wonderbaarlijk goed vol. Hangt uiteraard ook wel een enorme energie overal.

Morgen waarschijnlijk naar de lokale karaoke-bar, en dinsdag groot feest in onze appartementen omdat Edwin Evers met zijn band op het dak van ons hotel gaat optreden... Hopelijk hebben we dan net daarvoor een plak met Epke binnen gehaald.

Eigenlijk is het nu al aftellen en vreemdgenoeg mis ik het nu al...zo fakking vet om hier te zijn namelijk!! Wel een fijne gedachte om al snel weer naar de States te gaan daarna.

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me een beetje ondersteboven. Gisteren zwoel gedanst met een ontzettend lekkere vent (kruising tussen marcus schenkenberg en kurt cobain, grooot). Hij draaide rondjes om me heen (dizzy) en toen ineens was ie gewoon.. verdwenen! aaaargh! heb ik weer. Komt ook eens in de 20 jaar voor dat je een mooie man in Tilburg ziet... Volgende week maar gaan zoeken... Love

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Ik voel me een beetje ondersteboven. Gisteren zwoel gedanst met een ontzettend lekkere vent (kruising tussen marcus schenkenberg en kurt cobain, grooot). Hij draaide rondjes om me heen (dizzy) en toen ineens was ie gewoon.. verdwenen! aaaargh! heb ik weer. Komt ook eens in de 20 jaar voor dat je een mooie man in Tilburg ziet... Volgende week maar gaan zoeken... Love

Ja sorry, ik moest ineens weg. Dringende familiezaken.

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://images.google.com/images?q=marcus%20schenkenberg&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_enNL288&um=1&sa=N&tab=wi
Ieuw.... hehepuke
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, hij had toch het meeste weg van deze:

Mmm
Dus je naam is Theimon Knipoog

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Hmm, hij had toch het meeste weg van deze:

Mmm
Dus je naam is Theimon Knipoog

Op die foto ben i net uit bed, dat telt niet Knipoog

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, als je volgende week maar geen familiekwesties hebt want die bedroom look bevalt me wel Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbelpost (beetje te enthousiast...)

Bericht Geplaatst: 17 Aug 2008 17:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oeh leuk Meentje! Wel vreemd dat ie opeens weg was, hopelijk zie je m ooit nog!

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, was gisterenavond helemaal kapot! Ben gisteren door 5 landen gereden met de motor. Begonnen in Italië (Senigallia) vertrokken om 06:30, en toen door Zwitserland naar Duitsland, (nog even de grens over naar Frankrijk en weer terug Duitsland in) en als laatste bij Venlo de grens over gisterenavond om 22:15.
Was uit eindelijk om 23:15 thuis. 1.396 km in 16u45m.
Dat was eens, maar nooit meer!

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oef, dat lijkt me behoorlijk pittig ja! Hoe is dat eigenlijk, om zo lang op een motor te zitten? In de auto zak ik nog wel eens achterover, verstand op 0 en rijden. Op een motor lijkt me dat een stuk moeilijker....
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 10:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, na 100km had ik al pijn in mijn kont, maar daar moet je niet aan denken Smiley En het is wat vaker stoppen. Ben zo om het uur gestopt om wat te drinken en de benen te strekken, vervolgens weer verder, en een uur later moet ik tanken, dus dan kan ik meteen even pissen.

Nadeel van de motor is echt dat je moet stoppen om wat te drinken of wat te eten. En verder is het echt m'n kop erbij houden, want een foutje is zo gemaakt. En dat dus bijna 17uur lang.

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

But was it worth it ....?
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 11:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeker, was blij weer thuis te zijn. En dat vond m'n vriendin ook.
De heenweg was wel mooier, daar heb ik 3 dagen over gedaan en de nodige mooie foto's gemaakt. Maar m'n kabeltje ligt in Utrecht, dus die foto's komen vanmiddag Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nice.. Smiley

Maar goddammit, hoe toevallig kan het zijn. Een paar uur voordat ik mijn masterscriptie in ga leveren, ploft er een NRC op de mat met als omslagartikel een verhaal over jongeren in de Amerikaanse verkiezingen...

Ik denk, effe 2 minuten pauze van m'n scriptie, lees ik in de krant precies wat ik net heb getikt! Aargh!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, Lowlands zit er weer op. En wat was het weer een feestje, vandaag even bijkomen van alle goede muziek, korte nachten en bierdieet. Smiley

San
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 16:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ff langs de dokter of ff lekker krabben.

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 17:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hemeltjelief.. Dat 4x uitprinten duurt nu al een uur...!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me nokkie vol van het eten, pff zo kijken hoe erg mn conditie achteruit is gegaan tijdens het spinnen.

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daan schreef:
On-topic:

Irritante terugkerende jeuk in mijn naadje, fucking irritant Monddicht En ja ik heb gedoucht ...

Klinkt als aarswormen... ik probeer niet grappig te zijn, maar ik moest hieraan denken toen ik je post las Zweet

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net terug uit Zuid India, fok-king rielekst gehad; begonnen in Chennai (Madras) in het zuidoosten en zo naar het zuidwesten gereden langs oa Madurai (Tempels in overvloed Knipoog) en Periyar (Natuurschoon, regenwoud) richting Kovalam en het zuidelijkste puntje Kanyakumari waar ik in 3 zeeen tegelijk heb gezwommen Knipoog
Was allemaal heel tof en het had nog een mooi staartje: vlucht was overboekt en ze zochten vrijwilligers die een dag later wilden vliegen.
Vergoeding: 600 euro cash, hotelovernachting (all in) en business class terug.
Relaxte afsluiter dus, alhoewel ik nu wel weet wat ik moet missen als ik de volgende keer weer economy vlieg Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Ik voel me nokkie vol van het eten, pff zo kijken hoe erg mn conditie achteruit is gegaan tijdens het spinnen.

Dan moet je minder eten.

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 22:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah klinkt vet.

Gereden zeg je, heb je daar een auto gehuurd en zo zo ja is dat rijden daar een beetje te doen?
Ga zelf in September die kant op, hoewel in een totaal ander gebied, dus wellicht niets eens met elkaar te vergelijken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 03:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt idd cool!

Zo'n deal werd mij ook ooit aangeboden, van die overgeboekte vlucht, maar toen bleek de adder onder het gras dat je geen bagage mocht hebben ingecheckt. Dat was bij jou niet zo?
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 08:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was ook cool Knipoog Moet alleen een hoop foto's sorteren, selecteren en verwijderen voordat ik een kleine reportage kan posten.
We waren met Fox, mn ouders, broertje, zusje, mn vriendin en een ander echtpaar dat dezelfde reis had geboekt. Je bent dan met een busje met chauffeur en 2 gidsen (een plaatselijk en een nederlandse) die je van hot naar her rijdt en overal voor zorgt. Je kan daar echt niet zelf rijden met je 'europese driving skills'. Ze rijden daar links, maar niet altijd als je begrijpt wat ik bedoel. De lijnen op de weg staan er ook voor jan lul, ze rijden rustig 4 rijen dik naast elkaar op een twee-baans weg met overvolle bussen waar de mensen uihangen en overbeladen vrachtwagentjes, dan heb je ook nog die eindeloze brommertjes en motors er tussendoor met 5 man op 1 brommer.
Een vrouwtje van het grondpersoneel kwam het vragen toen we in de incheckrij stonden; dan checken zij jou in en krijgt je koffer een extra label zodat die ook weer terug kan komen. Mochten er namelijk mensen niet op komen dagen of annuleren dan ga je wel gewoon mee.
Schijnt nogal vaak voor te komen en die vergoeding + hotel is gewoon wettelijk geregeld.

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteravond teruggekomen van 3,5 week Egypte. Supervet, enorm veel gezien en hoe vet zijn woestijnen wel niet!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 14:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog een uur en dan eindelijk weekend! Ja-knikker

Word een beetje moe van die kredietcrisis in de markt, het is hier namelijk veel te rustig. Gaaaap
Achjah vanaf 1 sept zit ik bij Interpolis en dan krijg ik het tenminste weer druk Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Nog een uur en dan eindelijk weekend! Ja-knikker

Word een beetje moe van die kredietcrisis in de markt, het is hier namelijk veel te rustig. Gaaaap
Achjah vanaf 1 sept zit ik bij Interpolis en dan krijg ik het tenminste weer druk Smiley

da's ook toevallig, jongen naast mij ook!

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben net weer terug uit Griekenland en daar was het zo relaxt weer bij m'n lieve vriendin te zijn. Nu weer terug in NL, toch wel jammer..
Morgen weer beginnen met werken, begint de ellende weer Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 05:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje. Ga ik naar Paradiso.. komt Pablo opeens met een potje paddestoelen aanzetten.....

Oef....
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 05:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pablo? uhmmm
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur