Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je gevoel - deel 6
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2008 23:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aardig naar de klote na een fantastisch weekend in Kopenhagen. Ik was op bezoek bij een Deen die ik heb leren kennen tijdens mijn vakantie in Nieuw Zeeland. Samen met hem en zijn vrienden heb ik de stad leren kennen. Beter kun je het niet treffen dan met de locals daar een feestje te bouwen.

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Okt 2008 09:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh dat gaaf zeg, dus als ik naar kopenhagen wil, kan ik ff aan jou vragen wat de coole spots zijn? Is de drank daar ook zo duur als in andere steden in scandinavie? En hoe ben je d'r gekomen?

Bericht Geplaatst: 14 Okt 2008 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben al zoooo vaak in Kopenhagen geweest. Vooral omdat mijn ex-vriendin er toen woonde... Knipoog

Nee grapje, ben 1 keer eerder in Kopenhagen geweest. Wellicht het verkeerde tijdstip want vond er werkelijk geen zak aan. Niets leek open en de tenten die open waren, waren niet veel aan en betaalde je je blauw aan drank.

Dus zeer zeker een groot voordeel als je met locals bent!

Destijds was wel Christiania nog pumpin'. Dat was voor mij toen vele malen vetter dan de stad zelf, 2 weken daarna werd het platgegooid. Hebben we dus mooi effe kunnen meepikken.

Heb overigens nu ook 2 (facebook-)vriendinnetjes in Kopenhagen waar we in A'dam een aantal leuke dagen mee gehad hebben. Zij vonden er zelf ook niet heel veel aan in Kopenhagen maar ik ga ze daar sowieso nog wel een keer opzoeken.

Bericht Geplaatst: 14 Okt 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Christiania is nooit platgegooid... Ze hebben het alleen volledig drooggelegd. Nu wordt er overal stiekem wiet verkocht in de buitenlucht en zijn er alleen nog maar junks te vinden. Helaas...

Ik vond dat tripje trouwens WEL cool, en ben er dit jaar dan ook voor de 3e keer geweest Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Okt 2008 17:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tripje was wel leuk, tripjes zijn altijd leuk. Kopenhagen was gewoon niet zoveel aan. Smiley

En uiteraard is Christiania niet platgegooid maar min of meer de stekker eruit getrokken. Al kan ik me nog wel herinneren dat zij zelf de boel voor de helft gesloopt hebben met bulldozers etc.

Bericht Geplaatst: 14 Okt 2008 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Christiana is inderdaad alive and kicking. Ik vind het een unieke plek. Vooral de wandeling bij het water is de moeite waard. Daar staan allerlei beschilderde houten huisjes waar oude hippies schijnen te wonen. Ik kan me voorstellen dat je daar wel vette party's hebt. Naast Christiana vond ik de buurt Nørrebro ook wel de moeite waard. Zeg maar een uit de kluiten gewassen Lombok in Utrecht. Daar ben ik naar de film geweest en heb ik gechillt in het appartement van een paar locals. En wat ze zeggen over de vrouwen in Denemarken is absoluut waar, stuk voor stuk allemaal pareltjes.

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2008 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
En wat ze zeggen over de vrouwen in Denemarken is absoluut waar, stuk voor stuk allemaal pareltjes.

Pareltjes klinkt wel als een hele vieze doch politiek correcte benaming die zelfs ik amper zou durven gebruiken, in dat geval....vertel...Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2008 00:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Michel schreef:
En wat ze zeggen over de vrouwen in Denemarken is absoluut waar, stuk voor stuk allemaal pareltjes.

Pareltjes klinkt wel als een hele vieze doch politiek correcte benaming die zelfs ik amper zou durven gebruiken, in dat geval....vertel...Smiley

Smiley

Maar bij mij zijn het helaas ook twee nieuwe facebook vriendinnen geworden. Doch twee pareltjes. Smiley. Maar misschien dat ze me een keer op komen zoeken.

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 03:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zp ik ben moeeeeeeeeeeeefuck zeg...
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanavond bedrijfsetentje/ borrel, morgenvroeg om 06:45u paraad om een dag vol interviews te doen (hoezo kutplanning!), zaterdag met oud-collega's een pilot opnemen....en voel me nu eindelijk ook op het punt staan van een heftige griep...

Timing had dus al met al beter gekund...Smiley

Daarnaast is een groot project met VW wat eigenlijk sowieso in the pocket was en de komende tijd mijn ding zou worden op het laatste moment afgeketst omdat Michael Pilarzic er met een politiek spelletje tussen is gekomen....sucked!!!

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pff, vanmorgen uit Sofia om 7 uur (6 uur NL tijd) de trein terug gepakt naar Saloniki, daarna in Saloniki bier gaan drinken, vervolgens in het universiteitspark 3 uur lang Grieks gaan leren en nu ben ik weer thuis, klaar om te eten.
Ben bekaf... Apart land trouwens Bulgarije, vooral Sofia. Echt een kapitalistische stad geworden met nog steeds rare communistische trekken, zoals kleding etc.
Het rare vond ik dat alle ouderen, taxi-chauffeurs, parkeerwachters, hoteleigenaren etc, russisch spreken en dat alle jongeren geen russisch willen horen (m'n vriendin spreekt russisch vandaar).
En dat je overal wordt afgezet en dat het spotgoedkoop is, zelfs al word je afgezet Smiley.
Als je wilt shoppen en goedkoop wilt feesten, moet je in Sofia zijn (is sinds dit jaar ook de goedkoopste stad van Europa).

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2008 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Altijd al een hekel gehad aan die gast...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2008 08:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben pissed off...!

Had een week geleden een meisje geinterviewd op camera over haar bezigheden voor een campagne voor een afgevaardigde in Arizona. Kende dat meisje via couchsurfing, en zij runde haar campagne in een dorpje.

Gaat de communicatiedude bovenin de campagne opeens moeilijk lopen doen. Dat hij niet wil dat zij geinterviewd wordt. (Denkende dat het nog niet opgenomen was) En dat meisje had supermooie antwoorden en zou het hele filmpje gedragen hebben.

Wat een mongool. Ik hem maar vertellen dat die hele afgevaardigde Ann Kirkpatrick me gestolen kan worden, dat mijn kijkers Arizona niet eens kunnen aanwijzen op een kaart, en dat bovendien geen Amerikaan het ooit zal zien. Maar hij wil het niet hebben.

Bij deze: DEMOCRAAT ANN KIRKPATRICK VAN ARIZONA IS EEN STOMME KANKERHOER EN IK HOOP DAT ZE LANGZAAM EN ALLEEN STERFT! (En verliest)

Zo, dat is eruit. Waarschijnlijk maak ik alsnog twee versies... Eentje die ik naar hun stuur, en eentje voor CampusTV Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2008 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sja, wat kunnen ze je eigenlijk maken?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2008 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou er echt hele dikke schijt aan hebben... Communicatiemedewerkers moeten een eind opflikkeren.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2008 20:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks, ik zou alleen een net gemaakte vriendschap weer verbreken Knipoog
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het project dat Jan en ik hebben ingediend bij een stimuleringsfonds, om een journalistiek jongerenblog op te zetten in Suriname, is geheel tegen onze verwachting in GOEDGEKEURD!

Dat betekent dat ik in februari gratis drie weken naar Paramaribo ga, en Jan voor 10 maanden gebakken zit Smiley (budget is 20.000+)

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet!
Nog ondersteuning nodig daar? zwaai

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik wou net zeggen ik stel me beschikbaar per 1-1-2009 Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hehe vet hoor. Technische ondersteuning nodig? Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaaa, heel erg vet!

De Nederlandse overheid is nog niet zo slecht hè.

Het gaat wel een erg leuk project worden. Een campus TV (Surinaamse style).

Iemand een mooie naam?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 13:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor! Als ik kan assisteren, laat maar horen Smiley

Heeft dat andere automatiserings verhaal (basischolen) nog ontwikkeling doormaakt Jan?
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2008 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet! Ik dacht zelf aan een naam als als skoro-popki, maar mijn surinaams reikt niet zo ver...Tongsmiley Gefeliciteerd iig!

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2008 05:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Roti-ry Club natuurlijk!

Tot zover mijn zeer flauwe duit in het zakje en de factuur komt vanzelf Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2008 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren
Geniaal Tijmen.

New Bakra's On The Block..?

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2008 23:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sweetie sranan! Of is dat te cynisch?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur