Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je gevoel - deel 6
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 07:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check dit Surinaams hostingbedrijf:

Subject: RE: Online formulier Harris Internet Services-

Beste meneer van Swaaij,

Bedankt voor u e-mail.
Onze prijzen voor Webhosting ziet er als volgt uit;
Data verkeer (traffic) varieert van 1 GB tot 3.5 GB per maand.

Aan de hand van welk pakket kiest, heeft u een opslag (webspace) van 100 MB tot 400 MB.
Bij pakket 1 heeft u NIET de beschikking over een Database.
Zoals u hieronder ook ziet ondersteunen we dus ook php.
Wij ondersteunen helaas geen ASP.
Hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Harris Inge

Hamer Haha Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 07:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Let wel op: PRIJS PER MAAND! Smiley

Dus 120 US voor 100 MB webspace met 1 gig traffic. En dan nog eens een 20 US voor een .com Smiley

Kunnen we dit forum daar niet hosten.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 08:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet alleen valt het wel mee hoe goedkoop dat is [tegenwoordig], maar 100 MB en 1 GB dataverkeer zijn niet heel veel... en geen MySQL database, dan kán je het forum niet eens hosten.

Of bedoelde je het sarcastisch? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo voordelig is het inderdaad zeker niet, als je bedenkt dat het forum nu gehost wordt voor ongeveer even veel met "onbeperte" opslag ruimte en "onbeperkt dataverkeer" en onbeperkt aantal databases en email adressen.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 10:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij was Jan ook sarcastisch.
http://www.site5.com

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt nog veel goedkopere hosting, zoals Bluehost voor $6 per maand:

- UNLIMITED Hosting Space
- UNLIMITED File Transfer
- UNLIMITED Domains

Als je dan eenmaal een drukbezochte site hebt, word je er volgens mij afgekickt omdat je teveel processorkracht verbruikt.. Althans, dat is mij lang geleden een keer gebeurd.

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De smiley geeft inderdaad aan dat het sarcastisch was bedoeld. Smiley
Ik dacht dat dat wel duidelijk was Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aha dat dacht ik al lachen Maar met jou weet ik het nooit Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 07:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren thuis gekomen, meteen bijna met een stofzuigerslang in elkaar gerost door Joris omdat ie dacht dat er een inbreker was...Smiley

Had wilde plannen om effe nog een biertje te gaan drinken maar de gaarheid kickte lekker snel in. Lag nml om 18u al op de bank te maffen en werd pas weer om 03u wakker. Toen maar in bed gaan liggen om nu alweer een dik uur weer klaarwakker te zijn. Wat best kut is als je NIKS in huis hebt en sterft van de honger. Dan toch maar naar de winkel.

Vanmiddag thuiskom event van alle sporters in hetr Olympisch Stadion en dan zit het er voor ons echt op. Best of times...mis het nu al... Mooie is wel dat de NS zo tevreden was dat StationVancouver en StationLondon al vastliggen, en wij zijn er dan weer bij...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 07:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Relaxed Danny. Ik heb nog naar je uitgekeken op televisie. Je had toch wel een lid van d Surinaamse delegatie kunnen neuken Smiley En dan iets leuks voor mij mee kunnen sturen? Ik hoorde vanavond een constant gepiep van een hond. Ik dacht dat het bij de buren was. Uiteindelijk zou ik maar over de schutting gaan kijken. Toen zag ik dat er een hond in een put gevallen was. (3 meter diep) met water, ze kon haar hoofd maar net boven houden. Heb vervolgens een hek in de put gelegd met de hoop dat ze er zo uit kon klimmen. Echter ze begreep het niet. Voor mij een bekende hond, ze komt meestal het voer van mijn hond opeten. Smiley Grote bruine hond. Het was wel een zielig gezicht. Uit angst om gebeten te worden, het gewicht van de hond, en de vieze smeerboel die het met zich mee zou brengen toch maar de brandweer gebeld. Deze waren er binnen 30 minuten. Ze hebben de hond uit de put getrokken met een slangenvanger om haar nek. De hond, ging eventjes liggen (rusten) en maakte zich vervolgens uit de voeten. pfoewi, wat een avontuur!

(beetje rotte foto, mar het was alles dat ik uit de lege batterijen geperst kreeg)
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel goed van je, ouwe dierenvriend!

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben ook trots op je Jan Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfoe, het is zwaar om jarig te zijn...al die felicitaties... Smiley Dat terwijl ik vandaag pas ECHT moe ben van het vele werken en de flatliners die we gisteren ter ere van mijn verjaardag hebben genuttigd. Morgen eindelijk vrij...lekker de hele dag aan mijn lamme pik trekken...heerlijk!

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom moest ik nou ook weer vergeten dat de traditie is dat alleen de jarige een vieze borrel krijgt?? Bah!

Man-o-man wat een troep. Floor, jij drinkt die shit ook wel eens toch?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, tegenwoordig drink ik Jagermeister...... Smiley Helaas voel ik dat nu nog...
Maar flatliners af en toe ook ja. Danny, die hebben we nog gedronken op mijn verjaardagsfeestje toen. Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Behoorlijk verliefd Love
Wat is dat toch een heerlijk gevoel.

Voor de rest laatste week bij Fortis, heb er toch een jaar gewerkt, dus altijd lastig dat afscheid nemen.

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, ik heb de krant ermee gehaald. Held van de week Smiley

http://www.surinametimes.com/smartcms/news.asp?nid=45753

Jammer dat ik het orgineel niet gezien heb.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Aug 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 02:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeetje. Over ongeveer 51 uur moet ik de trein hebben naar Brussel, en leef ik meer dan drie maanden in een auto...

Ik weet dat 't zo is. Maar 't besef is er allerminst...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 03:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck op zo een forum vang je dus alleen maar vlagen van wat mensen uitspoken en plannen Tongsmiley
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 07:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Jeetje. Over ongeveer 51 uur moet ik de trein hebben naar Brussel, en leef ik meer dan drie maanden in een auto...

Ik weet dat 't zo is. Maar 't besef is er allerminst...

als je een vast adres hebt voor een tijdje, dan ga ik daar even wat schipladingen instrumenten naar toeverzenden.. dat je dat alvast weet Smiley.

lijkt me wel gaaf om te doen trouwens, maar ik snap dat het spannend is!

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 08:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb weer afschuwelijk slecht geslapen Boos Ik moet denk ik meer drinken op zondag, dan slaap ik beter.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 09:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Herkenbaar, maar ik hoor het deze ochtend van meer mensen. Ik ben ook nog een beetje hyper van het afgelopen weekend. En daardoor niet helemaal diep kunnen slapen.

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook extreem hard liggen zweten vannacht, ben nu dan ook echt kapot en inspiratieloos... Ben dan ook op een uurtje werk vanochtend na maar een beetje aan het rondhangen. Tijd voor wat compensatiedagen denk ik...Smiley

Weekend was iig top dus het was het waard!

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tuesday depression kickt gewoon vroeg in Danny Knipoog.

Maar idd vannacht ook nauwelijks geslapen. Nu maar eens een todolist gemaakt. Dat helpt...

RJ: Ik denk eigenlijk niet dat dat gaat gebeuren. Ik denk dat ik max 7 dagen op 1 plek blijf. En dat zal dan onverwacht zijn... Maar er zijn toch bureautjes die je erbij kunnen helpen?
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Black Tuesday noemden ze dat toch....? (Knipoog)

Ik zit op school! Heb vandaag mijn eerste lesdag gehad van mijn nieuwe studie: Stedelijke Interieur Architectuur aan de HKU. lachen
Vandaag Digitale Fotografie gehad, uitleg gehad over ISO/diafragma/sluitertijd, daar even mee geoefend en vervolgens instructie gehad over Photoshop. Best leuk allemaal, beetje simpel en weinig, maar toch leuk!

Ik heb weer zin in, na twee jaar lang alleen maar gewerkt en gefeest te hebben! Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al mijn beschonken praat over architectuur toch indruk op je gemaakt floor? Wat houdt je studie precies in?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 19:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In principe is het de vormgeving van de openbare ruimte. Het eerste jaar is Stedelijk samen met Interieur, na dat jaar kies je je richting. Maar je moet dus denken aan de vormgeving van pleinen, schoolpleinen, straten, bibliotheken, enz.
Het is aan de Kunstacademie dus de basis is wel echt jouw ontwerp. Hier ben je dus het meest mee bezig maar ik krijg wel ondersteunende vakken als Kunstgeschiedenis, Fotografie, AutoCad, Bouwkunde, Weg- en Waterbouw, enz. Heel cool dus! Smiley

Ben een beetje bang dat het iets te creatief en oppervlakkig voor me zal zijn, maar ach, dan plak ik er gewoon een studie Bouwkunde of Architectuur achteraan of zo.... Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om dat nou 3 maal te posten, en dan voor te stellen dat ik geen enkele keer heb gelezen Tongsmiley....
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 19:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt leuk, laat maar wat horen als ik je misschien ergens mee kan helpen!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 07:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben zoooooo moe. Ik heb t hele weekend gewerkt, tussendoor kan ik niet slapen omdat Zoë het bed inpikt en soms wakker wordt om te eten. Ik ben nu 20 uur op. Ik ga slapen.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ik gisteren zo slecht geslapen heb, heb ik nu heel erg diep geslapen. Met als gevolg dat ik nu helemaal nog niet wakker op mijn werk zit. Is het al weekend?

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 09:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, de Olympische Spelen hebben schijnbaar meer indruk op me gemaakt dan ik al dacht...ik droom er nml tot nog toe elke nacht over, das best opmerkelijk. En levensecht...laat hij vannacht/ochtend nu juist over het dameshockeyteam zijn gegaan...Knipoog

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vervelend he zo'n plakkende boks
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me super! Mijn toekomst is een paar weken geleden een stuk helderder geworden.

Vlak voor mijn vakantie belde mijn vader me op of ik langs wilde komen. Een bij hem vertelde hij me dat hij me namens het bedrijf, waar hij al 20 jaar als senior programeur werkt, een baan mag aanbieden. Met als uiteindelijk doel hem op te volgen. D.w.z. dat ik daar binnen kom zonder C++ programeer ervaring (dat moet ik in de komende 4 maanden gaan leren, geen groot probleem overigens) en binnen paar jaar een grote verantwoordelijkheid krijg binnen het bedrijf. 'Grote verantwoordelijkheid' omdat de software die mijn vader daar schrijft en heeft geschreven een belangrijk deel van de inkomsten genereerd, bijzonder complex is en compleet onbegrijpelijk is voor de meeste andere programeurs omdat mijn vader autodidact is en dus niet programeerd volgens de 'standaarden'. Ik heb dat ook veel gedaan maar wil meer naar de 'standaarden' toe. Iets wat goed uit komt in deze situatie.
Omdat ze geen opvolger kunnen vinden voor mijn vader en hij ook niet eeuwig daar zal kunnen blijven werken begin de tijd te dringen. Dus toen kwam de baas van mijn vader met het idee om mij te vragen.

Er moet nog onderhandeld worden over het contract wat ze me aan gaan bieden, maar de kans is erg groot dat ik er mee in stem. De financiele vooruitgang is groot en het werk eigenlijk precies wat ik wil doen in de toekomst. Het bedrijf zit in Vught (Taalstraat), lekker dichtbij dus. Kan ik eindelijk een huis kopen of huren! Ja-knikker

Mijn ego is sowieso al enorm gestreeld doordat ik gevraagd ben. Dat is een blijk van vertrouwen in mijn leercapaciteit en toewijding (geheel terecht overigens). Het is geen baan waarbij ik twee of drie jaar vooruit kijk, maar tientallen jaren. Ergens wel een beetje freaky, zo ver heb ik nog nooit vooruit hoeven kijken bij een beslissing. Maar dat 'freaky' is eigenlijk niet eens voelbaar t.o.v. alle vette + punten.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou dat is mooi nieuws voor je Bram. Gefeliciteerd!

Ik ben mij aaan het afvragen waar domeinnamen het goedkoopst zijn, zowel US als NL. Ik wil er ongeveer 25 registreren namelijk.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet zeg Bram. Vught, wat een goede keuze! Knipoog

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley En nog bedankt voor de eerste stapjes HTML Tom Smiley

We moeten nog wel onderhandelen over het contract (salaris en sec. voorwaarden). Maar daar gaan we wel uit komen gezien de wederzijdse belangen. De 10e van deze maand weet ik meer.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Sep 2008 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We verachten dan ook binnenkort het handboek van NOOB naar NERD in slechts 10 jaar.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2008 08:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iik heb voor je camera post even een nieuw onderwerp aangemaakt....

http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?t=2995&sid=0279ded2d09b76daaf7887511d4333b7
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur