Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je gevoel - deel 6
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Sep 2008 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag zelf even achter een sollicitatie aangegaan waar ik al 2 weken niks meer van had gehoord, nu blijkt dat ze me in ieder geval op gesprek willen laten komen.

Ik kijk er nu al naar uit, maar het wordt waarschijnlijk pas begin oktober. Boos
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2008 16:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi man, uit je post blijkt ook wel dat je je zo lang wilt vastleggen. Het is mooi dat je via je pa die baan zou kunnen krijgen, want normaal gesproken zou je op het gebied van ervaring dus nooit meteen zo hoog kunnen komen, wel?

Persoonlijk zou ik nooit 10 tot 20 jaar vooruit willen plannen. Ik stick altijd bij max 4 jaar, liever 1 of 2 jaar Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Sep 2008 16:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oja, ik ben dus goed aangekomen Smiley. Lig nu met m'n lappie op bed bij een vriendin van iemand die ik ken via couchsurfen. Zometeen hard op auto-jacht!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En 'n auto is ook gelukt. Nice Smiley

Toeter doet het niet, en de sigarettenaansteker heb ik ook nog niet aan de praat. Maargoed, gaat goedkomen Smiley.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 00:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Veeeet....! Smiley

Waar zit je nu, nog in DC of ergens anders? Houd ons op de hoogte!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 00:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee Seattle. Washington hoefde ik alleen maar over te stappen. Gewoon gister aangekomen hier op het vliegveld van Seattle. Opgehaald door Jamie, oud-couchsurfer, bij zijn ouders effe wat gaan eten. Zit nu bij een vriendin van 'm, in een kamer die ze nog moeten verhuren.

Wel chill. M'n eigen kamer, WiFi, een eigen auto... Smiley

Ga nu even de verzekeringsshit regelen. Daarna ga ik chillen. Vanavond eens ergens een feestje opzoeken denk Smiley.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 03:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs HOE VET Smiley

De nieuwste metallica:

http://www.youtube.com/watch?v=Mlahvvymkxc

Beetje "one"-achtig maar ik vind het helemaal niet slecht. Ik twijfel er zelfs over om de nieuwe CD te downloaden Smiley
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 07:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de nieuwe metallica al gedownload en hij is eker niet slecht. Maar daar is niet zozeer de verdienste van Metallica, maar meer van Rick Rubin, die van alle bands een wereldband kan produceren.
Maar ik vind het cool dat metallica weer met een fatsoenlijk album komt na 20 jaar ofzo Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette waggie! Daar stap ik met plezier woensdag in Thijs! Smiley Kunnen we daar met zijn 2-en in crashen op Wallmart parkeerplaatsen?
Ik heb er zin an! Laat me nog effe de benodigde dingen weten zoals je tel.nr zodra je dat hebt etc.
Sem beweerde overigens dat een Nederlandse (of chinese) telefoon niet werkt in Amerika...is that so? Lijkt me geen probleem toch?

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 15:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

"Normaal" gesproken niet, maar al sinds jaar en dag kan het gros van de Europese telefoons gewoon het Amerikaanse netwerk aan. (Andersom is vaak lastiger).

Die van jou kan het ook gewoon dus. Mijn nummer is btw: +1 206 30 28 379.

Die van is ruim genoeg ja! Sterker nog, de achterbanken kan je dusdanig omlaag klappen dat het een enorm bed is. Daaronder kan je vervolgens al je spullen kwijt! Smiley

Ik heb nog een aantal klusjes voor je liggen, maar die mail ik je wel Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind het wel een aardig nummer, die nieuwe van Metallica. Maar het doet mij toch meer denken aan een paar nummers op ReLoad.. En een beetje jammer dat je zo overduidelijk ziet dat die clip op een uurtje rijden van Los Angeles is genomen. Smiley
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2008 18:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch vind ik een hoop nummers ook wel weer veel weg hebben van And Justice For All. Heb net het hele album gedownload en ik moet zeggen dat hij het kopen wel waard is. Rick Rubin heeft ook goed z'n best gedaan.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 01:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ging vanavond niet uit zodat ik vroeg kon gaan slapen..

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 20:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben echt doodmoe maar moet nog zoveel doen Gaaaap Boos Verder vind ik de nieuwe Kempi (staat op de luisterpaal) niet zo hard als ik gehoopt had, dit wordt wel grotendeels goedgemaakt door synthesizers en vocoders Smiley

dans met je moeder!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag net Barry Hay en de Metropole Big Band (?). Ik vond het erg triest in ieder geval en het klonk om van te huilen. Ik heb Spinning Wheel niet gehoord, maar wat ik hem er over heb horen zeggen voorspelt erg weinig goeds.

bah bah.

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2008 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijdag zo enorm hard gezopen op het 1-jarigbestaans feest van Studio K, dat ik hem nu nog steeds voel... Gisteren geen reet gedaag, werd om 15:30u pas wakker en heb de rest van de dag op de bank gehangen...best relaxed. En nu ben ik eindelijk wakker maar niet zo uitgeslapen als je zou verwachten...Smiley

Was it worth it...totally!! Was namelijk echt een fakking vet feest!

Nu maar eens ustig aan beginnen met mijn koffer pakken, en een extra koffer kopen voor de hele waslijst die ik voor Thijs mee moet nemen...Smiley Man, wat heb ik zin om op vakantie te gaan!!

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2008 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga weer eens een nacht doorwerken, wel jammer dat we pas om half drie met de presentaties beginnen en ik dus pas om een uur of zes thuis ben om te eten en slapen Boos
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil in november naar Rome, maar al die tickets zijn zo tering duur! Er zijn er wel voor 70 piek, maar dan zijn we maar 1 dag in de stad.. Nietlachen

Edit: te vroeg getreurd: zaterdag heen, dinsdag terug voor 120,- voor 2!

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisterenmiddag is mijn zus van haar eerste kind [Kate Arwen] bevallen en nu ben ik dus oom! Vet cool lachen En echt een lief baby'tje Love

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wordt binnenkort ook oom Smiley
En coppens' oom is hoom...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was net het Nederlandse journaal aan het kijken, en zag dat Marokkanen ineens bij de naam worden genoemd.. Ze melden zelfs dat het overgrote deel van de criminaliteit in steden wordt veroorzaakt door marokkanen..

Eindelijk erkenning Bwhaha

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, het is lekker losgebarsten na die bedreiging van ambulancepersoneel laatst...

Ik ben gisteren 2 keer van de Euromast afgetokkeld, betaald door Fortis! Fucking' eng om over de rand te stappen, maar daarna best cool Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb mijn spaarcentjes vandaag toevallig weggehaald bij Fortis. Denk niet dat ik de enige ben Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even voor de duidelijkheid:

Quote:
Nederlandse spaarders krijgen bij elke bank in Nederland de eerste 20.000 euro vergoed als een bank het hoofd niet meer boven water houdt. Bij hogere bedragen wordt niet de gehele som uitgekeerd.

Edit: Oh, nu lees ik dit:

Quote:
De Nederlandsche Bank (DNB) geeft tot 38.000 euro garantie per spaarrekening, als een bank toch failliet gaat. 70 procent van de Nederlanders heeft niet eens zo veel geld.

Weet ook niet wat nou waar is, maar tenzij je echt zo veel geld hebt is dat dus eigenlijk onzin om te doen. Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

zat het ook net te lezen. Heb woensdag nog niets vermoedend al mijn bankzaken geregeld bij de fortis. Rekeningetje geopend, mag weer rood staan...

Als ik nou al mijn geld op neem plus maximaal rood sta op het moment dat ze failliet gaan... mag ik dat geld dan houden ? Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 19:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat denk je zelf? Knipoog

Ik denk alleen maar dat de curator extra hard achter je kont aan zit dat je je lening moet terugbetalen om de schuldeisers zoveel mogelijk af te kunnen lossen.

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 19:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Wat denk je zelf? Knipoog

Ik denk alleen maar dat de curator extra hard achter je kont aan zit dat je je lening moet terugbetalen om de schuldeisers zoveel mogelijk af te kunnen lossen.

wat denk je zelf dat ik zelf denk? Tongsmiley
ik vind het het proberen waard, niks te verliezen, alles te winnen ja toch!?

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 18:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb al gezegd wat ik daarover denk, leek mij ook logisch eigenlijk, vandaar dat ik vroeg wat denk je zelf.

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bla

Laatst aangepast door Mr. Seen op 27 Sep 2008 23:26, in totaal 1 keer bewerkt
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

triple-post

Laatst aangepast door Mr. Seen op 27 Sep 2008 23:27, in totaal 1 keer bewerkt
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pfff ik kan eindelijk een starterswoning in mn dorp krijgen. Ik super blij
Is alleen de woning op het grootste perceel nog over.
En wat blijkt om 3 kwart van mijn hoekwoning en tuin loopt een pad van anderhalve meter breed waar ik zelf niks aan heb maar waar ik dus wel 16000 euro voor betaal.
Het is heel krom maar ik kom er niet onderuit.
Buiten dat betaal ik in vergelijking met andere (exact gelijke) woningen 450 euro per m2 extra tuin.
Dat in een dorp waar de grondprijs is vastgesteld op 257 euro per m2.
Het is echt alsof de gemeente probeert de kopers van de grotere kavels een gigantische poot uit te draaien.
Dat is toch niet meer echt het idee van een startersproject.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Sep 2008 23:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar Jan, hoe is het verder gegaan met je vliegopleiding?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2008 02:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vliegopleiding...gaat goed. Bijna geslaagd. Binnenkort kan ik vliegtuigjes naar beneden laten storten in de jungle.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Sep 2008 18:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan! Gaan ze Mierd uitbreiden? Wat krijgen we nou?? Knipoog

Bericht Geplaatst: 29 Sep 2008 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aaargghh! Het verhuis-noodlot heeft toegeslagen!

Er dringt zich een irritante griep op, en alsof dat nog niet vervelend genoeg is, ga ik gisteren tot overmaat van ramp door mijn rug! Aauuwww!
Toen kon ik dus niet meer meehelpen inpakken, terwijl het hele huis zowat nog leeg moest. Gelukkig sprongen mijn ouders bij, en ook Ibuprofen lijkt te helpen. Maar mijn lichaam dwingt me nu dus hardnekkig om het rustig aan te doen. Fijn, terwijl we morgen nog de hele verhuizng zelf hebben...

Ook leuk: krijgen we net een mailtje van de vorige bewoner dat zij er op woensdag uit zijn, i.p.v. de afgesproken dinsdag. Vrachtwagen geregeld, een vriend heeft vrij genomen om mee te helpen, de nieuwe bewoners hier moeten er op dinsdag in... Nee!

Meteen met de huisbaas gebeld, en die heeft gezorgd dat we gewoon toch op dinsdag kunnen verhuizen. Pfoe!
Maar oh, oh, oh, wat zal ik blij zijn als die verhuizing erop zit... Huilen

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 01:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Maar Jan, hoe is het verder gegaan met je vliegopleiding?
Best oke. Ik vlieg nou ruim twee jaar voor transavia, en heb toevallig gisteren te horen gekregen dat ik eind november de overstap naar de KLM kan gaan maken.

Eva schreef:
Jan! Gaan ze Mierd uitbreiden? Wat krijgen we nou?? Knipoog

Ja ik stond er zelf ook van te kijken.
Maar ik ga er mooi niet aan mee werken.

Vanmiddag nog ff lekker ruzie gemaakt met een ambtenaar over de domme regels, besluiten en vooral kosten die dat startersproject met zich mee brengt.

En hij vond t allemaal prima wat ik vertelde, maar ik zag t allemaal verkeerd en t kon zeker niet aan 'zijn' project liggen.

Dus ik open samen met hem Funda.nl en na een goeie minuut zoeken heb ik een complete rij vergelijkbare huizen in de buurt...
- voor evenveel of minder knaken.
- waar je niet VOOR de bouw begint al een buiten proporties grote aanbetaling hoeft te doen.
- zonder domme "nee je mag t huis niet weer verkopen als jij daar zin in hebt" regels
- zonder dat je er nog een jaar op moet wachten
- zonder dat ik voor 16000 euro mijn buren een pad kado hoef te doen.

Maar meneer vondt nog steeds niet dat t 'startershuisje' aan de dure kant was.
Hij kan m in z'n kont stoppen.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 04:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien moet je hem deze kaar-truck laten doen :

http://www.cracked.com/video_15842_terrible-secret-behind-worlds-greatest-card-trick.html

lachen
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Sep 2008 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben kapot, gisteravond al de nodige spullen in de vrachtwagen gezet en vandaag de rest en de hele lading ook weer in A'dam twee trappen op gesleept. Ons huisje staat behoorlijk vol, maar ik heb m'n bank en een netwerkje van de buren om te internetten totdat we een eigen aansluting hebben, dus ik voel me moe maar voldaan.

Morgen maar eens wat dingetjes uitzoeken. Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snap geen reet van de last die ik heb van een jetlag. Heb dat nooit eerder gehad en nu was ik gisteren om 22u weer te moe om wakker te blijven. Ben toen maar gaan slapen en werd om 0330u weer klaarwakker. Ben maar effe youtube gaan kijken (heb momenteel geen tv...dat suckt!) en heb dat volgehouden totdat ik vanochtend naar mijn werk moest. Opmerkelijk om gewoon de halve nacht klaarwakker te zijn. Zal vanavond dus weer hetzelfde liedje zijn...
Kom ik, met eerlijke tegenzin, op mijn werk aan, hopende dat ik meteen een vet project zou krijgen...of iig uberhaupt een project...is er vooralsnog geen reet te doen en zit ik hier te wachten tot iemand me kan vertellen wat ik kan gaan doen, behalve fakking serverwerkzaamheden wat niet mijn taak is en ik echt geen zin in heb en dus niet doe... Dat is effe een taaie binnenkomer...

Staat wel weer een project in de steigers waarvoor ik naar Singapore, Rio en Kaapstad zou moeten. Laten we daar dan maar weer op hopen...het geeft de burger iig moed...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 23:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga jij maar gewoon lekker serverwerkzaamheden doen! Knipoog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur