Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Thijs en Danny do Amerika
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 21:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ik het zelf niet wil vergeten is het wellicht handig er een apart topic voor te maken...Smiley

Gisteren aangekomen in Portland na fakking 14 uur in het vliegtuig, die wel vlekkeloos verliep.
Toen maar besloten, gezien mijn jetlag, dronken te worden in de stad. Waar we na een tip van iemand op straat in verreweg de ranzigste bar van heel Portland terecht zijn gekomen. Erg vet! Werden meteen lastig gevallen door wat vieze wijven met rotte tanden die bier wilden...
We raakten in gesprek met een kale dude vol tatoeages, zo'n typische ontwrichte amerikaanse gast. Hij had dan ook al 7 kinderen en ouders gehad aan de dope en hij rapte... We raakten in gesprek over striptenten in Portland...waar er schijnbaar enorm veel van zijn. Toen bleek ook dat 1 van die vieze wijven ook een stripper was...die viel ons dus weer lastig...

Daarna, op de weg terug, kwamen we er langs en besloten we toch maar een kijkje te nemen, omdat we er immers nog nooit geweest waren.
Bier was gewoon goedkoop en de meisjes fakking lekker! Best een rare ervaring om lekker een biertje te drinken terwijl een gruwelijk mooi meisje in haar blote poenie naast je aan het dansen is Smiley
Toen ik, ondertussen dat wee aan een white russian zaten, de eigenaar vroeg wat eigenlijk de deal is met striptenten in Portland en ik dat wilde weten omdat wij uit Amsterdam komen, begon hij zich meteen te verontschuldigen omdat we daar de meisjes niet mogen neuken...erg grappig.. Smiley

Dag 1 was dus best een succes.

We slapen nu in een typisch Amerikaans huis waar wat studenten wonen en nu fakking relaxed in de tuin zitten te blowen om 11 uur 's ochtends en te filosoferen over de 9-11 conspiracy. Hier zijn ze er namelijk nog steeds allemaal van uit dat het een complot was...

Eerst maar een gitaar kopen!

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nog een lapdance gehad?
Ik liep tijdje terug een striptent binnen, en die vrouwen drongen zich zo op, dat we het maar een keer moesten ervaren Tongsmiley

Als je een gitaar koopt, moet je hier ff een boekje uitkiezen(of zelf samenstellen) en uitprinten Smiley
http://www.chordie.com/publicbooks.php

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koop voor mij dan ook meteen een scheepvracht gitaren Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2008 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb in Sydney een met slagroom of scheerschuim (vergeten) besmeerde punani van een best lekkere chick over mijn hoofd heen gekregen. Heb nog best leuk met 'r gepraat daarna, toen kreeg ze op d'r flikker van d'r baas.

Maarrem, waar blijven de verhalen/ foto's? ik verveel me Gaaaap

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2008 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zijn nu even in een barretje in Eureka, CA. Net geslapen in de Redwoods, nu op weg naar San Francisco.

Hier zijn de foto's, de verhalen volgen snel. (Danny gaat ze zo in de auto tikken Knipoog)

Portland

Wij met onze nieuw-gemaakte, pisbezopen vrienden... "Do you want to see my boobs...?"

In Corvallis samen met Brad de auto aan het fixen.

Gelukkig blijven we goed op de hoogte.

Here Danny made his peace with God.

Onze campsite in de Redwoods

Find Waldo 1.

Find Waldo 2.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 14 Sep 2008 22:07, in totaal 1 keer bewerkt
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2008 23:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jezus wat vet zeg... Word er melancholisch van! En al wat journalistieks uitgepoept?

ps. What's with the hat?

Bericht Geplaatst: 14 Sep 2008 23:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel vet! Die laatste 2 foto's zijn echt bizar, die boomstam lijkt eigenlijk 1 meter ofzo...

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 05:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit!
Ik vind het extreem vet foto's te zien!

Cool hoor.

Uit ervaring weten Tom en ik dat je uiteindelijk na een tijdje in zo een busje geslapen te hebben, elke nacht een beetje dichter tegen elkaar aan gaat liggen. Maar aan de foto's te zien zijn jullie die fase al gepasseerd. Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 05:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koosnews.com vette site.

Die advertenties in die krant doen wel een beetje jaren 70 aan in mijn ogen:

http://www.koosnews.com/kncurrent/kncurrentwk/page2.pdf
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 14:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vette foto's dudes, geniet er van!

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

fucked up forum...dubbelpost...Smiley

Laatst aangepast door Dennums op 15 Sep 2008 18:46, in totaal 1 keer bewerkt
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 18:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inmiddels zitten we al in San Fransisco te ontbijten in een koffietentje dus effe een (erg uitgebreide) update voor mezelf en degenen die zich vervelen. Echter niet omdat ik bang ben alles te vergeten, daar is alles immers cool genoeg voor....en hebben we al 180 miljard foto's...een van de al eerder ervaren voordelen van Thijs als reispartner..Knipoog

Portland - Nadat we Portland nog een dag per fiets hebben verkend, downhill is erg vet, uphill logischerwijs wat minder, zijn we een gitaar en ben ik een hoed rijker geworden (ik moest iets kopen in een erg vette vintage store en on the road mag je best 'zo'n gast met een hoed' zijn...veel positieve respons en jonge meisjes maakten zelfs stiekem een foto van me dus denk dat ie me wel staat...of juist niet...Tongsmiley). In ieder geval bijzonder relaxte items voor onderweg.

's Avonds op Hawthorne Blvd ontdekten we echter dat er weinig te beleven viel op donderdagavond in hippietown (de door downtowners gegeven bijnaam voor onze kant van de rivier gezien iedereen hier hippie lijkt te zijn, oud danwel nieuw, men leeft hier dan ook merkbaar relaxed/ langzaam). Wel nog wat pisbezopen en redelijk gestoorde canadese vrienden gemaakt die we zowel aan de flipperkast als op de pooltafel gerookt hebben. Tijd om verder te gaan dus.

Corvallis - Er stond ons een pokertoernooi te wachten bij Thijs zijn Amerikaanse surrogaat-familie in het erg mooie stadje Corvallis, maar aangezien je niet in Amerika geweest bent als je niet naar de Walmart gaat was dat onze eerste tussenstop en hebben we ons voor 120 dollar verzekerd van een mooie tijd in de wildernis.

Na een walk down Thijs' memory-lane (oude huis, oude college, frat-houses etc) bevonden we ons 's avonds in een typisch Amerikaans huishouden in een typisch Amerikaans huis wachtende op het pokertoernooi.
Thijs had me al verteld dat deze famile, buitengewoon fanatieke Obama aanhangers/ McCain tegenstanders, het liefst heel de dag Olbermann wil kijken en op de regering wil zeiken, dus politiek is waar het om gaat deze dagen. Overigens wel op vaak scherpe en cynische wijze, zeker door Matt, de vader, die qua accent sprekend lijkt op de vader met de snor uit Southpark en een opmerkelijk coole gast bleek.

Het pokertoernooi viel me zwaar aangezien ik aan tafel zat bij Fernando, de schoonzoon van wie ze net een kind, kleinkind en achterkleinkind hadden gekregen. Hij speelde namelijk tering aggresief en ik, nadat ik zijn gebluf beu was en overtuigd was van mijn hand, tegen een 3-of-a-kind aanliep en eruit vloog...bad timing.

Door drukte waren Thijs en ik genoodzaakt de eerste nacht in onze Van te slapen, wat overigens prima beviel.
De volgende ochtend was de gekte rondom een op handen zijnde Beaver-game al rustig op gang aan het komen. Deze hele dag stond voor Corvallis, een stadje met zo'n 50.000 inwonders en in het stadion passen er 70.000, namelijk totaal in het teken van deze football-game tegen Hawaii.

Vanuit heel de regio kwamen massa's mensen om deze wedstrijd, en vooral het 'tail-gaten' eromheen, bij te wonen. Tail-gaten is zoveel als op de parkeerplaats van een stadion met zijn allen rondom de achterkant van een openstaande achterklep hangen met een bbq en veel bier, om zo te wachten tot de verkeerdrukte afgenomen is. Dit is uitgegroeid tot een ware volkstraditie waardoor het hele stadje vol stond met bbq's en bier-drinkende mensen met Go Beavers-shirts (die oranje zijn dus erg herkenbaar).
Overladen met kado's, waaronder een gigantisch jachtmes (we gaan immers de wildernis in om boars te hunten), een bandenspanningsmeter en een goed kompas pikken we nog een stukje tailgaten mee, het wordt immers niet veel Amerikaanser dan dit dus daar moet je bij zijn, nemen we afscheid van een hoop erg relaxte mensen en touren we richting de interstate 101 richting Redwood. Goooo Beavers!

Onderweg werden we verwend met het ene na het andere vista, man wat is die Pacifische kust mooi! Zodoende deden we over de weg waar we 5 uur over konden doen zo'n 9 uur en kwamen we pas laat aan op de plaats van bestemming, een roadtrip gaat dan ook voor een deel over alles wat je onderweg tegen komt..

Redwood - Dit natuurgebied staat bekend om zijn teringhoge bomen. De sequoia's hier kunnen op sommige plekken meer dan 100m hoog worden, vooral door de immers aanwezige en erg dichte mist. Dit maakte de rit in het donker dan ook behoorlijk spannend en konden we enkel wat silhouetten van de giants zien. Omdat de reden van deze tussenstop louter de enorme bomen zijn kozen we onze verblijfplek op de campeerplaats van een camping vlakbij een bordje met 'Big Tree', kan niet missen leek ons. Een leuk feitje hierbij is dat de hoogste boom op aarde 115m hoog is en Nature ooit heeft uitgerekend dat een boom maximaal 122m hoog kan worden aangezien een mix van de zwaartekracht en de druk dan zo groot wordt dat verder groeien onmogelijk is.

In Big Tree de volgende dag bleek al snel waar iemand als bijv. Tolkien zijn inspiratie vandaan haalt. Sprookjesachtiger dan dit krijg je het namelijk niet snel, de ene reus nog groter en dikker dan de andere (+/-100m hoog en vaak een meter of 6+ doorsnee!).
Nadat we de wandelpaden (met namen als Cathedral alley) ingewisseld hadden voor off-road, het is namelijk veel leuker om over paden te lopen van omgevallen reuzen, onder bomen door, in bomen etc., hebben we Thijs zijn camera vol geschoten, werkelijk alles zag er namelijk te vet uit om niet te fotograferen (later op Flickr), en zijn we weer door gegaan.

De weg naar San Francisco was prachtig en rook naar wiet, in Humbold-county is het namelijk legaal om dit te verbouwen voor medicinale doeleinden.
Nu dus in San Francisco waar we wel meteen merkten dat de state-law dat alles om 0200u dicht moet best kut is. We slapen bij een te gek stel (erg mooi meisje...maar helaas ook een bijzonder chille dude) die ons vanavond mee uit gaan nemen, eindelijk achter de chicks aan! We gaan iig vroeg beginnen met drinken!

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I'm with Danny Smiley

De journalistieke kant van de trip laat enigszins op zich wachten. Ik ben ook aan vakantie toe... Op mijn persoonlijke blog staat al wel iets, maar vanmiddag wil ik m'n eerste filmpje editten. Pas in oktober ga ik echt full-blown.

Pas als ik 'r 'n paar dingen op heb staan, gooi ik 'm echt de lucht in. Maargoed, op http://www.thijsroes.nl/ kan je al wel wat checken.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 23:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je ook een rss-feed op je blog? Wel zo makkelijk...

Dat jullie nu al in SF zijn zeg... Is dat zo dichtbij?

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 23:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je ook een rss-feed op je blog? Wel zo makkelijk...

Dat jullie nu al in SF zijn zeg... Is dat zo dichtbij?

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is er toch aan de hand met dit kutforum? Je plaats een bericht, krijgt een 404. Kijkt of het er alsnog staat. Nee.

Plaatst het nog een keer, en het blijkt dubbel. AAAARGH.

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is er toch aan de hand met dit kutforum? Je plaats een bericht, krijgt een 404. Kijkt of het er alsnog staat. Nee.

Plaatst het nog een keer, en het blijkt dubbel. AAAARGH.

Bericht Geplaatst: 15 Sep 2008 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

test

Bericht Geplaatst: 16 Sep 2008 00:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb ik ook, het is al denk ik een jaar of 2, eigenlijk sinds het laatste nieuwe forum dat ik een 404 krijg als ik op verzenden druk. Bij jou is dat dus nu pas?

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2008 09:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is er nou niet gepost gisteren, of zijn er posts verdwenen? uhmmm

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2008 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij niks gepost Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2008 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette shit allemaal! Zou ook wel zin hebben in zo'n reis, mooie herinneringen van de westkust met familie.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 00:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net terug uit Californië. San Francisco, Yosemite Park, Las Vegas en LA gedaan. Fantastisch. Heb een paar pics gepost op http://rudeless.hyves.nl/

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En hoe was Vegas? Smiley

We hebben nog wel een paar mooie verhalen. Die volgen nog. Morgen gaan we de wildernis in. Dan eindelijk tijd om weer eens wat te schrijven en te editten Smiley.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 09:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik hoorde op het journaal dat veel mensen in nederland zich zorgen maken om de (wereld)economie, ik vroeg me af hoe mensen in de vs daar tegenover staan. Mag jij voor me uitzoeken thijs; vraag aan elke derde persoon die je tegenkomt wat hij of zij van de economische situatie in de vs vindt, of ze zich echt zorgen maken.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
En hoe was Vegas? Smiley

We hebben nog wel een paar mooie verhalen. Die volgen nog. Morgen gaan we de wildernis in. Dan eindelijk tijd om weer eens wat te schrijven en te editten Smiley.

Net zoals je verwacht, en dan nog tien keer belachelijker. Meest grappige is nog wel dat Amerikanen echt allemaal oprecht mooi vinden, terwijl wij half in een scheur lagen om al die neppe gebouwen en het potsierlijk entertainment. Na anderhalve dag had ik het wel gezien, maar zeker leuk om een keer geweest te zijn!

Onderweg naar Vegas nog een snelheidsbekeuring gehad in de Nevada Desert. Je waant je daar compleet onbespied dus ik wilde wel eens weten hoe hard die Pontiac G6 huurauto kon. Hij bleek begrensd op 115 MPH. Nog geen 10 seconden later zie ik, uit het niets, zwaailichten en een stopteken in mijn achteruitkijkspiegel, gevolgd door het onvermijdelijke "Licence and registration please." en een heel praatje over "This is not the autobahn sir". Weet nog niet hoe hoog de boete gaat zijn, maar die zal er ws niet om liegen.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Sep 2008 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi verhaal Ruud Smiley

Geert: Hier is iedereen er van overtuigd dat de economische apocalyps om de hoek staat. Grappig genoeg is dat hetzelfde als in Nederland: Mensen zijn negatief over de algemene economie, maar positief over hun eigen situatie.

Het resultaat is een hoop geklaag. Iedereen is ervan overtuigd dat het nog nooit zo slecht is gegaan met de VS. De werkelijkheid is dat er (afhankelijk van de definitie) nog steeds geen recessie is. De potentie voor zware tijden is er alleen.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Sep 2008 23:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus voor diegenen die ECHT geen reet te doen hebben en zin hebben ongeveer alles te weten wat Thijs en ik tot dusver hebben meegemaakt.
Ik noem het maar Beat-proza daar ik het in een half uur achter elkaar door heb geschreven zonder erbij na te denken. Niet omdat ik denk dat jullie het zo boeiend vinden maar omdat ik het zelf vet vond om te doen...Smiley

San Francisco -
San Francisco was echt een te gekke stad waar ik zeker nog eens terug zal gaan. Alleen de
3 dagen die wij er hebben doorgebracht hebben de stad denk ik niet in zijn volle glorie weer gegeven.

Jayna en Garreth, waar we sliepen waren te gek. Een leuk stel, beiden met de ambitie schrijver
te zijn maar tegelijkertijd de ballen uit hun broek moesten werken om rond te komen. Ze hadden vrede
met de situatie maar er straalde iets treurigs vanaf.
De avond dat we met hen op stap zijn gegaan was wel oke, al was er niet heel veel te doen. Veel leuker
was eigenlijk nog de puurpijp die we nadien op hun dak, midden in het mooie Victoriaanse centrum op een heuvel, rookten. Vaak heb je namelijk op vakantie een tijdje nodig om te beseffen dat je daadwerkelijk het coolste ooit aan het doen bent. En door de wiet, het uitzicht en het gezelschap kickte dat besef ineens hard in. Ik ben in motherfakking San Francisco. Met nog een hele weg te gaan! Fuck Yeah! Dat gevoel heeft me sindsdien niet meer losgelaten...

De volgende avond zijn Thijs en ik naar Haight gegaan, een erg coole straat met veel hippieshit en barretjes. Daar kwamen we een stel kids uit Seatlle tegen. Zij hadden in 3,5 week vanaf Seatle heel Amerika met de klok mee rondgereden.. Het grootste deel van de rit zaten ze aan de speed om de lange ritten vol te kunnen houden. Drugsgebruik is, zoals we merken, vrij normaal bij jongeren aan de westcoast.

Omdat we allemaal zin hadden in bier belandden we met hen op een pubcrawl. Erg gelachen, vooral toen Clayton, het meest dronken van de 3, ons downhill probeerde in te halen nadat hij op straat had staan zeiken. Hij pleurde teringhard op zijn bek en het eerste wat hij zei was: 'As long as my hat is still oke...' Hij had namelijk ook een hoed gekocht waar hij erg aan gehecht was geraakt...toen wist ik dat het met hen dus wel goed zat...

Na hen gedag te hebben gezegd was de nacht voor ons nog jong en besloten we toch naar een club te gaan waar we over gelezen hadden. Daar practisch aangekomen wist de taxichauffeur ons echter te vertellen dat hij dicht was. Dan maar een andere. Over de radio vroeg hij of er ergens nog iets open was en na antwoord van een collega bracht hij ons daar heen.
Een erg coole oudere man overigens die ook van mening was dat Amerika 'straight to hell' ging en erg geamusseerd was door mijn van Venerea gestolen antwoord: 'What if I go to hell, to suffer pain that never ends. I'll probably be there with my friends'. Songteksten citeren hebben me al een hoop goede antwoorden gegeven deze trip...vooral Propaghandi doet het goed in the States...
Aangekomen bij de club vroegen we hem of het eigenlijk wel een leuke tent was. Zijn antwoord was passend: 'supposed to be a good club...if you're black....' en daar had hij dan ook gelijk in al hebben we ons kostelijk vermaakt met de amerikaanse manier van dansen (als te lezen op Thijs zijn blog...)

Tijd om San Francisco weer vaarwel te zeggen en in North Beach, het centrum van de Beat-generatie en erg passend met 2 schrijvers uit San Francisco, het laaste drankje met ze te drinken. Op Kerouac, die deze vakantie als soort soundtrack in mijn hoofd hangt daar ik zijn ‘Dharma Bums’ aan het lezen ben.

Vlak daarvoor hadden Jayna en Garreth nog voor ons geregeld dat we in Santa Cruz bij Billie konden slapen...geen idee wie dat was maar we zouden hem wel mogen dachten ze...en dat deden we.

Santa Clara -
Omdat Billie een baan had in Santa Clara en niet meer de bus naar huis kon pakken spraken we met hem af dat we hem wel op zouden pikken bij een vriend in Santa Clara. Dit was een studenten stadje vlakbij Santa Cruz.

Dankzij de GPS, die ons al heel veel tijd heeft bespaard, waren we er vrij snel en klopten aan bij het huis waar hij uithing. Inmiddels stonden we er al niet meer van te kijken dat we ook hier weer, letterlijk, met open armen werden ontvangen. Zijn 'vriend' bleken 2 erg leuke meisjes, Kamille en Peezy. Zij woonden daar omdat ze er logischerwijs naar school gingen. Met bier en lekker eten besloten we dus eerst maar daar te chillen.
Erg vermakelijk, vooral Peezy, een verhaal apart daar ze een buitengewoon verwend meisje is met familie in de New Yorkse maffia. Haar oom en daadwerkelijk Godfather van haar zus werd op dit moment dan ook onderzocht door de FBI.
Het kon haar allemaal niet deren...ze had meer belangstelling voor nagellak en dansen. Al snel was ze 'superexited to meet us' en zodra ze om wat voor reden dan ook dat punt bereikt viert ze dat, zoals we merkten, altijd met het vullen van een waterpijp.
WTF, iedereen blowt hier de ballen uit zijn broek, en zij wellicht nog het meest! Omdat ik immers toch uit
Amsterdam kom en het net zo gezellig was besloot ik ook maar een flinke hit te nemen.
Ik vind blowen eigenlijk helemaal niet leuk, en nu kickte hij wel erg extreem in, zo fakking high was ik in tijden niet meer geweest.
Wat op dat moment dan ook niet echt bijdroeg is dat Billie een scene uit een oude tapdance film opzette en vertelde dat ie dat wil leren. Laat Peezy nu juist een groot tapdancer zijn.
Binnen notime had ze dan ook haar tapshoes aan en steelde ze de show in het midden van de woonkamer.... ik begreep er allemaal geen reet van maar vond het op een vreemde manier buitengewoon vermakelijk. Toch maar effe op de porch een peukje roken. Misschien dat ik zo de scherpe randjes van die high af kan halen...dat werkte gelukkig. Een goede knuffel vaarwel, weer 2 vriendinnen rijker, en op naar Santa Cruz.

Santa Cruz -
Omdat Bille de weg goed kende besloot Thijs voor het eerst iemand anders in zijn Van te laten rijden aangezien de weg nogal vreemd zou zijn.
Met 85 mph knalde hij over een stikdonkere weg waar je eigenlijk maar 35 mocht. Mijn stonedheid had zich omgezet in een bijzonder relaxte, fakkit dan ga ik hier maar dood-vibe, dus breed glimlachend zat ik voorin met hem te ouwehoeren. Want wat een ongelooflijk relaxte gast bleek dit weer te zijn.
Hij was helemaal in extase omdat ie het zo cool vond ons te ontmoeten. Tevens was hij er helemaal van overtuigd dat dit de juiste manier was om te leven. Mensen ontmoeten en relaxed zijn, ik kon het op dat moment niet meer met hem eens zijn.

Aangekomen bij zijn huis stond ons een nieuwe knuffel te wachten van zijn huisgenootje Kelly en haar vriend Jared. Na wat bier en slap gelul over hoe fakking vet het allemaal was besloten we de bekende SantaCruz-pier bij nacht te gaan bekijken. Op dit moment werd de onderkant bewoond door honderen stinkende en herriemakende zeeleeuwen dus een bijzonder schouwspel. Weer een moment van besef...het ene moment chill je nog in San Francisco, het volgende sta je alweer met mensen die je niet kende maar nu al als goede vrienden beschouwd bier te drinken op de pier van Santa Cruz...fuck yeah!

Santa Cruz bleek de volgende dag niet heel veel aan en we waren weer toe aan de wildernis dus besloten we verder te gaan naar Big Sur. Met als slag om de arm dat we misschien terug zouden komen voor een groot feest dat weekend. Al Billies oude vrienden uit LA kwamen namelijk en hij wilde ons er dolgraag bij hebben...leek ons eigenlijk ook niet zo'n slecht idee maar er is een hoop te doen en je weet nooit wat we op onze weg tegen komen...dat bleek een pick-up truck met surfboards, twee meisjes en ee jongen.

Big Sur -
Onderweg naar Big Sur, de plaats waar ‘de bergen de oceaan ontmoeten’ konden we nog even ventileren over alle mensen en dingen die tot nu toe al op ons pad waren gekomen. Het lijkt allemaal namelijk zo naadloos op elkaar aan te sluiten, wat zijn mensen hier relaxed!

Voor ons reed een zwarte pick-up met surfboards, uiteraard grepen deze meteen onze aandacht en we besloten ze in te halen. Op het punt dat we precies naast hen reden keken ook zij met zijn 3-en tegelijk bij ons naar binnen. We lachten. Het bleken een dude en 2 meisjes...intrigerend! 'Misschien gaan ze nog naar Big Sur' zei Thijs. 'Als het lot ons al zo goed gezind is en die mensen relaxed zijn moeten we ze haast wel tegen komen'.
We raakten ze kwijt en 3 uur later waren wij bij een camping aan de Big Sur River. ‘Bijzonder mooi maar misschien toch nog effe bij de buren kijken’, dus dat deden we maar.
Daar rondrijdend bleek het niet veel bijzonders en leek de eerste toch beter. Dan maar weer terug. Maar zodra we de uitgang wilden passeren zagen we nog net de achterkant van een zwarte pickuptruck met 3 surfboards. Het lot deed ons wederom een goed aanbod en we besloten dan ook de 3 aan te spreken. Zij waren ook met stomheid geslagen ons te zien... Binnen 1 minuut was het dan ook beklonken dat we een campingplek zouden delen met zijn 5-en.
Cahill, zijn vriendinnetje Alli en Ava kwamen uit Santa Cruz en klikte bijzonder goed. Na een avondje stoned en aangeschoten bij ons kampvuur domino te hebben gespeeld werden we de volgende ochtend weer lekker op tijd wakker.
Deze hele dag stond in het teken van niets doen dus dat deden we dan ook maar. Niets doen is uiteraard heerlijk. Het is echter nog beter als je dit op het mooiste strand waar je ooit bent geweest kan doen. Damn, wat een heerlijke dag op een wit strand tussen de rotsen met golven die hoog boven je uit torenen. Dat samen met de 3 nieuwe vrienden waarvan er 2 toch bijzonder lekker bleken in bikini.
De tweede avond was eigenlijk ongeveer hetzelfde als de eerste, wat heerlijk was. We werden echter alle 5 behoorlijk uitgeschakeld door een joint en na een lachkick van een half uur en stonede filosofie over de daadwerkelijke chemie achter een kampvuur, besloten we er maar weer redelijk op tijd een einde aan te breiden. Nee, niet geneukt. Wel gewild, niet geprobeerd daar dat slaapplek-technisch sowieso een logistieke ramp zou worden en zowel Thijs al ik het eigenlijk wel prima vonden zo.
Weer 3 vrienden om gedag te zeggen en een slaapplek te beloven in Amsterdam en op naar LaLa Land...het zal mij benieuwen...

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij elke post van Danny krijg ik steeds meer het idee dat deze man een van de lijpste en meest onbezorgde leventjes leeft Smiley en Thijs lijkt daar ook lekker aan mee te doen. Terwijl het eigenlijk Thijs is die hier de lead in heeft Smiley
Tof mannen, jullie doen nu wat ik nog steeds moet doen.

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het gewoon erg mooi dat Danny het allemaal zo netjes bijhoudt. Niet zo verkeerd, zijn de rollen weer eens omgedraaid.

Fakkit, misschien post ik zo zelfs wat foto's.

Voor mezelf merk ik dat ik dit land echt aan het fine-tunen ben in mijn hoofd. Maar vooral worden we constant met onze neus op het feit gedrukt dat Amerikanen zo absurd relaxt, vriendelijk en open zijn. Het blijft elke keer een genot om hier weer na 1 minuut een nieuwe friend-for-life in de armen te vallen.

Soms word zelfs ik daar een beetje spiritueel van. Die mensen met hun drie surfboards bijvoorbeeld. Dat ik er bijna van overtuigd was op de snelweg dat het lot ons opnieuw bij hun zou brengen. Terwijl we geen idee hadden waar we heen zouden gaan of waar we zouden slapen. Als in een film stond hun auto drie uur later achter een huisje geparkeerd, slechts met de drie boards in mijn zichtsveld.

Vanaf de eerste seconde dat we elkaar toen zagen, was het eigenlijk al beklonken. Er was na een paar seconde al geen twijfel meer dat we een aantal dagen zouden gaan chillen alsof we elkaar al jaren kenden. En toen wisten we hun namen nog niet eens.

...

En zo vergaat het ons eigenlijk constant. Morgen Orange County door. Daarna de woestijn in. Kijken wat het lot dan voor ons in petto heeft.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mooi hoor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt enorm vet, iedere dag hoop ik dat er weer een echte Danny-post hier klaarstaat en als die er is, word ik niet teleurgesteld! En verder ben ik natuurlijk hartstikke jaloers Tongsmiley Zelf ben ik in de zomer ook al drie weken in drie verschillende staten van de VS geweest, maar dat was "gewoon" een vakantie en zo'n roadtrip zoals jullie die maken lijkt me toch wel erg vet om mee te maken!!

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In het holst van de nacht bovenop een dak in San Francisco

Door naar Santa Cruz, met een fakking relaxte dude genaamd Billie en zijn net zo relaxte huisgenote Kellie die we morgen weer gaan zien.

Ik bij de Bixby Bridge. Vaak beschreven en bezongen.

Met onze nieuwe beste vrienden in Pacifische golven

Met een strandstek die aan alle clichés voldeed.

En een laatste pica met onze surferdude en dudettes, ergens in de bossen langs Highway 1.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke verhalen en foto's, jongens!

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums, wat zou ik wederom graag weer in jou schoenen willen staan! Smiley

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe piepklein is dat meisje dat jullie bijna reuzen lijken?!

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 22:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Amerikaanse chickies zijn altijd klein, maar ze hebben altijd wel boobies

Bericht Geplaatst: 22 Sep 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn jullie! Smiley Ik had mijn dosis vakantie alweer gehad maar hij begint met die verhalen toch weer kopjes te geven...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 09:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel klein, maar niet bijzonder klein. Wel tieten inderdaad, dat was wel opmerkelijk Smiley. Waarschijnlijk gewoon perspectivisch iets niet in orde op die foto...

Maar we zijn weer opnieuw in de waanzin beland. Eerst spontaan op een soort voormalige Planet of the Apes-locatie geweest in Hollywood, toen we gewoon een cheesy foto-locatie zochten. Toen heel de dag in de buurt van Laguna Beach op het strand gelegen.

Vervolgens een absurde talk-show host geinterviewd. "A big black lesbian in the body of a white fag". Echt opmerkelijk. Laat wel weten als het filmpje af is.

Om toen deze dag af te toppen in een volledig vrouwelijk gezin in een gated community, in Santa Ana. Alleen maar omdat een meisje twee dagen geleden een peuk aan ons vroeg. Morgenochtend in hun jacuzzi. 's Middags op het strand liggen.

Waanzin.. waanzin.. waanzin...
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha Tom, dat dacht ik ook meteen! Smiley Het zijn wel hele kleine meisjes dan. Knipoog

Klinkt leuk allemaal, jongens! Hebben jullie die slaapplekken in het begin (?) nou grotendeels via Couchsurfing geregeld? Of ontmoeten jullie gewoon allerlei mensen waardoor je continu een plekje om te overnachten hebt?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur