Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 00:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jolanda danst weer "professioneel" Gisterenavond moest ze optreden... in de nieuwe discotheek ZSA ZSA ZSU of hoe t ook heet...
R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sexy!!! Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Berlijn geweest twee weken geleden. Dan weet je ineens weer dat het fenomeen 'stad' in NL niet bestaat. Relaxte lui ook daar.

RAWK!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2007 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi lijntje heeft die Jolanda Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 03:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet die berlijn pics...ik had zo een garage toen ik kind was... Hierbij ROBOCOPPENS!
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet lachen
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 10:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben dit weekend ook in Berlijn geweest Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 10:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

woh, die robocoppens is echt vet!
R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 17:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan ik vind hem geniaal. Gieren

Ik heb hem zelfs al ingelijst. Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Apr 2007 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

coppens ben je serieus?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 00:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sorry, nog maar een paar:

R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Apr 2007 09:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan ik ben serieus, ik vind hem gaaf.
Hij hangt al aan de muur. Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 04:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha lachen
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2007 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog een weekje Val Thorens gedaan, alleen maar zon gehad, super mooi.
's nachts vroor de sneeuw op om vervolgens langzaamaan te smelten tot pap in de avond. Kortom: overdag lekkere sneeuw Smiley

sfeer

's avonds kutten met een snowdeck

's middags jumpkes doen, deze is wat minder qua stijl maar de enige foto, de rest zijn filmpjes Smiley

filmpje waar mn stijl iets beter is Smiley

Yes, snowboarden is tof.

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2007 07:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snowboarden is inderdaad vet. Gaaf dat je nu nog bent weggeweest. Als je je benen iets verder intrekt dan is het wel iets stijlvoller inderdaad. Op het eerst plaatje lijkt t wel schoonspringen ofzo, hihi Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2007 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:

[..]
filmpje waar mn stijl iets beter is Smiley

Yes, snowboarden is tof.

Mooi hoor, maar de landing is niet in beeld, dus 't kan goed zijn dat je gewoon keihard op smoel ging buiten beeld Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2007 21:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben veilig aangekomen in NY, de vlucht:

Vandaag gewerkt maar vertrek zo voor wat rondkijken (het is nu 17.00 uur, erg raar gevoel lachen)

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2007 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kijk das the place to be! have fun
en ga ff naar comedy cellar

Bericht Geplaatst: 23 Apr 2007 23:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor. Waar zit je?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 15:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dream Hotel op West 55st on Broadway.

Gisteren rond gelopen, vooral avond is vet:

Times Square vanaf Empire State Building

Times Square

Beeld in de buurt van vrijheidsbeeld, dat ding was te ver weg om vette foto's van te maken Knipoog

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 15:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi man! Heb je die bovenste foto nog in originele res? Zou 'm wel willen hebben!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die bovenste is écht de shit. daar zou ik wel een grote poster van willen hebben man, hoe cool ziet dat er uit? (doet me denken aan een gave batman puzzle die ik vroeger had)
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij deze, ik heb er nog niets mee gedaan (tijdgebrek) maar ik zou hem nog wel even bewerken! Smiley

http://upload.metalrage.com/NewYork171.jpg

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die (bovenste) foto is zeker mooi, maar het lijkt mij een ontzettend saaie poster, en als puzzel ROFL Knipoog

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2007 04:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met trots presenteer ik u de foto's van onze Martijn. 1 maar de rest staat op http://www.flickr.com zoekwoord: martijnmariana Jonge vader aan de andere kant van de wereld. Niet voor mij dan maar voor jullie dan.... MSN / Email: martijnvan(!zijnachternaam!)@hotmail.com

Martijn met Carnaval: begaan, postief opgewekt en creatief.....

Ik sprak hem dus op MSN, heerlijk om te zien hoe hij het patroon heeft kunnen doorbreken van afwasbaan naar afwasbaan en dat hij nu kan leven als een vrijbuiter, wat hij ook is en kan genieten van de wereld. Hij heeft op het moment plannen om met zijn vrouw en kind richting curacao te vertrekken, hij heeft er al werk gevonden.

Ik ben erg trots op hem.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2007 07:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

No shit, Martijn papa geworden. Wat cool! Hem al te lang niet gezien of gesproken, best wel bizar om hem dan ineens als vader op te zien duiken Smiley .
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wist helemaal niet dat de baby al geboren was, tof! Ziet er goed uit allemaal. Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2007 20:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet de meest charmante foto's, maar het was wel erg gezellig, afgelopen donderdag in Gennep (zoek dat maar eens op Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 19 Mei 2007 23:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, dacht ff dat je daadwerkelijk in Miami zat.. Maar nee Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar zit Martijn ergens dan? Zuid-Amerika?

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Waar zit Martijn ergens dan? Zuid-Amerika?

Hij zit in Beunos Aires.

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om de hoek bij Buenos Aires? Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 20:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jurriën aan de waterpijp, long time ago...

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 09:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, hoe noem je hem, Billie Bong Thornton of Wesley Pipes?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je 'm ook gescoort in 'n ver subtropisch land?

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:

Gieren half baked of waar komen die namen ook weer uit?

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zal trouwens ook weer eens een fotooke plaatsen: ik met een sigaar uit Cuba: Siets, zoals Siets bedoelt is Knipoog Ik een Mit na een übervette show van Gwar in dynamo 29-04-2007, een memorabele dag: net na het bericht dat PSV tóch kampioen is geworden. een paar uur later, vlak voor alle biertjes er tegelijk in klapten en ik langzaam maar zeker af droop naar huis om kotsend in mijn bed te eindigen.
Dit vond ik zelf wel een coole foto van mijn Zippo, uit verveling in de trein gemaakt met mijn telefoon.

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Roalt schreef:

Gieren half baked of waar komen die namen ook weer uit?

Half baked ja, mijn eerste kennismaking met Dave Chappelle, die film heb ik zo vaal gekeken man. Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2007 22:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse, we're bad with those goggles

By the way: I love the Times Square pic...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur