Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Hardware en Gadgets » Post je desktop
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2006 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn.

[Maar ik blijf erbij dat ze in "The Girl Next Door" goddelijker haar had]

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2006 15:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zal die film ook maar eens gaan kijken dan.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2006 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2006 13:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hopla!

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2006 13:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jezus coppens!
Site Admin

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2006 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En heeft iemand Office 2007 beta al? Ziet er heel anders uit dan de vorige versies...werkt wel prettig!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mrt 2006 00:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Coppens my God....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
R. de Coppio
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2006 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 02 Apr 2006 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stuk beter Knipoog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan nog een scherm links ernaast wat ook helemaal leeg is.
Heerlijk rustige desktop.
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 14:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd Bram. Als je nou nog foobar gebruikte was je voor mij helemaal de man!

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

tevens ook achtergrond van mn foon Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 16:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB schreef:
Idd Bram. Als je nou nog foobar gebruikte was je voor mij helemaal de man!

Heb ik een tijdje gebruikt, maar vind Winamp toch nog wat relaxter. Bovendien gebruik ik ControlFreak op mijn tel. Wat echt super relaxt werkt i.c.m. winamp.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2006 16:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aangezien deze topic weer opleeft, mijn bijdrage:

*Clique pour bique

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 23:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klik vooor huge versie.
Illustraties zijn van mijn favo tekenaar: arthur de pins

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2006 17:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja, bij mij is het weer een babe, vinden jullie vast niet interessant Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2006 00:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nope....Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2006 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1149717835_07062006.jpg

Hier hou ik wel van Smiley Alleen zijn die hoeken rechts een beetje vreemd zo samen.

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2006 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inmiddels al weer drie desktops verder..... Ik houd van afwisseling Smiley

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2006 23:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2006 09:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

op m'n werk:

RAWK!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2006 19:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lekker rustig....

Bericht Geplaatst: 16 Jul 2006 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben maar weer eens aan Linux gegaan....

Wat je ziet...

Kubuntu 6.0.6 LTS
Lateste versie van KDE
Superkaramba met Liquid Weather ++
Lipstic Noble KDE theme van http://www.kde-look.org/
Crystal Vista XT Icons van http://www.kde-look.org/
Wallpaper komt ook van KDE-look, net zoals de overige 40 die op mijn bureablad voorbij komen. Heerlijk dat je in Kubuntu kan instellen welke map je wallpapers bevat en dat hij ze dan om een aan te geven tijd random verwisseld.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2006 05:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 23:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorige week in Vlissingen gemaakt:

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 23:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu ik een breedbeeld heb gelijk maar een brushed wallpaper voor gemaakt :p
*edit de andere helft is leuker

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 22:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet toch de volgende fraaie website met jullie delen: http://interfacelift.com/

Erg mooie wallpapers, en speciaal gericht op breedbeeld schermen, is dat even handig met een 15,4" laptopscherm Smiley.

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ey, even tussendoor, welk programma gebruiken jullie om die .msstyles files aan de gang tt krijgen? Ik heb de patch die die site geeft geprobeerd maar die geeft constant een foutmelding als ik hem wil installeren.

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke site Gerben, maar ik prefereer toch www.skins.be Knipoog

Nu is het een fotootje van mezelf:
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 17:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beatle schreef:
Ey, even tussendoor, welk programma gebruiken jullie om die .msstyles files aan de gang tt krijgen? Ik heb de patch die die site geeft geprobeerd maar die geeft constant een foutmelding als ik hem wil installeren.

Het lichtste en makkelijkste: uxtheme.dll patchen
Daarnaast heb je bijvoorbeeld nog WindowBlinds of bijvoorbeeld Stylexp. Ik zelf gebruikte over het algemeen Windowblinds 5. Fijne interface en mooie styles met transparantie etc. Zeker in combinatie met Iconpackager! (want een vette transparante donkere theme met standaard xp icons ziet er absoluut niet uit Knipoog)

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2006 23:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn god!, ziet straks MS Word er standaard zo uit?!?!?!?! Ik ga vast WordPerfect downloaden.

Mijn bureablad, illegala Windows XP geoptimaliseerd voor de beste prestaties Tongsmiley, owja twee desktop iconen die niet meer wegwillen daar.. heel irritant lange leze MS... ik mag niet eens zelf uitmaken wat ik met mijn pc doe.

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op zich is het allemaal wel strak en [voor Windows] vernieuwend, maar ik vind die glow bij de venstertitels wel zo ontzettend Photoshop-n00b staan.
En ze zijn met het strakker maken op sommige plekken toch een beetje doorgeslagen vind ik Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

je kunt al die blije shit natuurlijk ook gewoon uitzetten Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 01:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn desk vandaag. Met een wallpaper uit mijn National Geographic wallpaper collectie en mijn MediaPortal HTPC via UltraVNC.

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 02:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Mijn god!, ziet straks MS Word er standaard zo uit?!?!?!?! Ik ga vast WordPerfect downloaden.

Erg he. Ik heb er een paar keer mee proberen te werken maar ik ben er nog steeds niet achter waarom het zo drastisch moest veranderen. Ik wil ook terug naar WordPerfect. de naam zegt het al. WordPerfect was perfect, WorkedPerfect.

't Is herfst, ook op m'n wallpaper:

Bericht Geplaatst: 25 Nov 2006 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij office hebben ze een vrouw aan het werk gezet die weet wat de consument wil en nodig heeft in plaats van een programmeur die denkt te weten wat het beste is voor de consument.

Ik wil iig niet meer terug naar de oude omdat de nieuwe sneller en veeeeel beter werkt!

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 11:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Mijn desk vandaag. Met een wallpaper uit mijn National Geographic wallpaper collectie en mijn MediaPortal HTPC via UltraVNC.

Dat lijk wel heel erg op mijn xbox media center. Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar is de skin natuurlijk op gebaseerd. MediaPortal is ooit ondstaan uit XBMC, gemaakt door de zelfde mensen in eerste instantie dus. Nu zijn er wel veel meer mogelijkheden met MediaPortal.

Ik heb overigens ook een XBOX met XBMC staan.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur