Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Champions League
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 16:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was gisteren om 00.20u thuis en zag op Teletekst staan: "PSV boekt knappe zege op Arsenal" en had wel iets van ayay, zeker gezien hun spel van de afgelopen maand, maar natuurlijk wel erg vet!

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

M'n vriendje - als Arsenal supporter - had kaartjes voor PSV-Arsenal geregeld. Ik heb de wedstrijd thuis op de bank gevolgd. Echt klote dat Arsenal de wedstrijd niet heeft kunnen winnen, had ik van te voren niet verwacht.

Hoop echt dat ze het thuis wél kunnen winnen..

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

winnen ze ook wel, met 2-1 Smiley dan is het nog zwaai Arsenal
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2007 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV krijgt waar het van droomt, kopt AD Sportwereld boven het wedstrijdverslag. In de analyse is de krant lovend over het spel van gisteravond. ‘Zijn meesterwerkjes bewaart PSV tegenwoordig voor de podia die er echt toe doen. Ronduit indrukwekkend, met als altijd Phillip Cocu aan het stuur en het geluk van doelman Gomes in de binnenzak, demonteerde de landskampioen de intrinsiek véél sterkere Londenaren. (…) De carnavalske bijval aan de thuisploeg verdween na de 1-0 nooit meer uit het stadion. En terecht. En dat niet alleen omdat de wedstrijd er een stuk aantrekkelijker op werd. Wat PSV in de Champions League presteert, is iets waar de hele eredivisie diep voor moet buigen.’

die laatste zin, heerlijk. Wie was ook weer die aap die beweerde dat PSV pas van een prestatie kan spreken als ze de CL winnen? ik sta er nog altijd van te kijken dat iemand die mening heeft.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mrt 2007 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch wel verrassend Barcelona, Inter en Lyon uitgeschakeld. Morgen nog Arsenal, Milan, Man Utd en Real eruit en dan is het feest compleet.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeker verassend. Vooral omdat Lyon werd gezien als toekomstige Champions League winaar. 'De ploeg die o-zo in vorm is.' Maar nee dus. Ook deze keer sneuvelen ze vroegtijdig.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar word lyon al jaren voor aangezien, maar maken het telkens niet waar. aan de andere kant zijn er ook nog altijd mensen die real als winnaar tippen, maar dat zou ik toch verassend vinden.
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 18:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietze:
Quote:
die laatste zin, heerlijk. Wie was ook weer die aap die beweerde dat PSV pas van een prestatie kan spreken als ze de CL winnen? ik sta er nog altijd van te kijken dat iemand die mening heeft.

Ze doen het leuk ja, net als Olympique Lyon het ook al jaren leuk
doet, en elk jaar kampioen in Frankrijk wordt.
Maar ook dit jaar zullen ze allebei geen grote prijs pakken.
PSV is een ploeg in verval, ze hebben een paar jaar aardig
gevoetbals in de CL, maar over een paar jaar zal dit team
alweer totaal in de vergetelheid zijn geraakt.

En Arsene Wenger is een vrij laffe coach, daardoor heeft Arsenal
nog nooit de CL gewonnen, en spelen ze naar mijn mening veel
lelijker voetbal dan waar ze qua kwaliteiten eigenlijk in staat zou moeten zijn.

Hoewel we in de Ned competitie duidelijk kunnen zien dat het team van Hiddink aan het afbrokkelen is, zijn ze internationaal nog niet ontmaskerd,
en ik denk ook wel dat ze zullen doorgaan, maar ik spreek nog steeds van een echte, echte prestatie als ze tenminste de finale halen.
Ik sluit me niet aan bij gejuich in het AD, dat het zo ontzettend knap is dat een ploeg uit het kleine Nederland, er toch in slaagt, een achtste finale wedstrijd met 1-0 te winnen van het geweldige superteam uit Engeland!! Kom op zich, het is een knappe prestatie, maar ook niet meer dan dat.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klets niet zo man. Ploeg in verval? Legt u dat maar eens uit dan.

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uitleggen? Afgelopen weken verloren van NAC AZ en Roda, gelijk tegen Sparta en zeer onverdiend gewonnen van Groningen, dragende spelers gaan weg (Cocu e.a.) en de aankopen van Koeman zijn zeker geen versterkingen..

Het spel lijkt al weken nergens meer naar, het zogenaamde achterover leunen is omgeslagen in apathie en onvermogen.

Het elftal van Hiddink is aan rap tempo aan het afbrokkelen, als Cocu, Gomes en Alex weg gaan, blijft er een middelmatig elftalletje over..

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 20:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en toch winnen ze!

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 21:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Speelt Arsenal nou zo dwingend, of PSV zo nerveus? Er moet in ieder geval wel iets gebeuren, want ik zie PSV dit niet nog drie kwartier volhouden zonder minimaal één goal tegen te krijgen en hun tegenaanvallen stellen ook nog maar weinig voor. Wat is Alex trouwens toch belangrijk voor PSV hè...

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 22:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Wat is Alex trouwens toch belangrijk voor P.. Arsenal hè...

:+

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Okee okee, draai maar wéér om Hamer

Bericht Geplaatst: 07 Mrt 2007 22:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo zo! PSV knikkerd Arsenal er even uit. PSV speelde weliswaar een laffe wedstrijd, maar Arsenal lukte het gewoonweg niet om de kansen te benutten. Maar toch heerlijk dat ze door zijn.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michiel schreef:
Uitleggen? Afgelopen weken verloren van NAC AZ en Roda, gelijk tegen Sparta en zeer onverdiend gewonnen van Groningen, dragende spelers gaan weg (Cocu e.a.) en de aankopen van Koeman zijn zeker geen versterkingen..

Het spel lijkt al weken nergens meer naar, het zogenaamde achterover leunen is omgeslagen in apathie en onvermogen.

Het elftal van Hiddink is aan rap tempo aan het afbrokkelen, als Cocu, Gomes en Alex weg gaan, blijft er een middelmatig elftalletje over..

De aankopen die Koeman wil doen zijn zeker geen versterking, maar die zijn tot nog toe allemaal, GELUKKIG!, niet doorgegaan. De aankopen die er wel zijn gedaan, zijn zeker wel goede aankopen. Volgend seizoen hoop ik dat koeman weg is anders gaan we zeker een matig jaar in. Maar dat heeft elke ploeg om de zoveel jaar. Zeker ploegen die niet het geld hebben om grote spelers te behouden. (zoals geen enkele nederlandse ploeg)

Het is nog altijd achterover leunen, alleen word de nonchalance in de nederlandse competitie te groot.

En volkomen onterecht gewonnen van Groningen? Dan mag je mij vertellen waarom, want ik was er bij en als er 1 van de 2 ploegen nog minder verdiende dan de ander, dan was het groningen wel. Het was een hele slechte wedstrijd, mee eens, maar Groningen was daarin nog slechter dan PSV en Groningen probeerde nog minder dan psv, dus in die opzichten is PSV wel degelijk de terechte winnaar.

De wedstrijden worden nog altijd met minimale inspanning gewonnen in de competitie, dus in dat opzicht is er nog weinig verval. er is alleen iets teveel overschatting van eigen kunnen. Ze zijn nog altijd superieur, maar niet zo superieur als ze de laatste tijd lijken te denken, waardoor ze wedstrijden hebben verloren.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 09:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wel bizarre shit trouwens. een maat van mij heeft gisteren bijna exact het scoreverloop voorspelt. We hadden beide 2-1 voorspelt, maar hij had op enkele minuten nauwkeurig gezegd wanneer Arsenal de score zou openen en wanneer Alex de goal zou maken. (hij zij van te voren ook al dat Alex de goal zou maken, namens PSV dan Knipoog)

Hij voorspelde de finale Milan-Liverpool ook al in 3-3 en penalty's (wat niemand durft te voorspellen in een CL-finale), ik denk dat ik mijn geld ga inzetten op wat hij voorspelt. Knipoog
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Mrt 2007 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zouden we nu Valencia loten en automatisch doorgaan naar de halve finale? Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mrt 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Integendeel, we loten exact wat ik verwacht had (ik blijf geloven dat de lotingen niet eerlijk zijn) en daar baal ik van. PSV-Liverpool is mijn droomfinale (2 van de 3 clubs waar ik fan van ben). dat zit er dus niet meer in. Had dat toch 3 jaar geleden moeten zijn...
Plus, dat is de uitwedstrijd waar ik dolgraag heen wil en ik heb nu geen geld daarvoor, dus ik was ze liever later tegen gekomen.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

PSV in de CL zonder Alex. Ik ben benieuwd. erg benieuwd. Om een of andere reden blijf ik er toch vertrouwen in hebben. Maar dat is misschien omdat ik er graag vertrouwen in wil hebben.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 08:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een trieste bedoeling met PSV, wat een afgang. Het is toch niet te geloven nu Alex geblesseerd is het hele team als een kaartenhuis in elkaar stort. Ze mogen nog wel even in hun handjes knijpen met het einde van de competitie in zicht.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, bij rust had het, gezien de wedstrijd, toch echt 1-0 voor PSV moeten zijn. Wat mij dan enorm kan irriteren is hoe ze na rust spelen. Alsof ze verdomme al kansloos zijn en het opgeven. Ineens was de felheid weg. Die mongool die zich coach noemt haalt farfan eraf. (als die niet geblesseerd was vraag ik me echt af waarom) Hij verzwakt het middenveld door simons er weg te halen, hij verzwakt de verdediging door Simons daar neer te zetten (dit was dan wel al vanaf het begin) terwijl die tegen Ajax al heeft laten zien daar niet uit de voeten te kunnen, terwijl hij Addo en Feher nog heeft, terwijl de laatste tegen Arsenal goed speelde...
Het lijkt wel of Koemand bewust probeert PSV de afgrond in te duwen, wat hij met Ajax ook al heeft gedaan. OPZOUTEN!
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En Farfan haalde hij eraf, terwijl Tardelli niks kan en niet werkt en die speelt wel.

En vayriinen heeft weer eens te meer laten zien dat hij dé man is voor in de basis als je naar voren wilt voetballen en niet die hardwerkende, maar matige culina.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik lees net dat farfan idd geblesseerd is aan zijn hamstring. gaan we weer, nu hebben we helemaal niks meer voorin. Ik denk dat ik maar een paar weken mee gaan doen. ik heb dan wel een slechte condititie, maar met het tempo wat ze in de competitie steeds hanteren houd ik dat wel vol.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ow, en ik heb me kapot ge-ergert aan de liefheid waarmee PSV speelde. (waar is een van Bommel als je hem nodig hebt?)
Mannen van Kaliber Gerrard moet je gewoon van het begin af aan hard aanpakken. Nee, ze gaan pas schoffelen en aanpakken als we 10 minuten voor tijd 0-3 achter staan. stelletje mietjes.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ik vind het echt shit, PSV is de laatste jaren toch wel de club die Nederland nog een beetje respectabel houdt in Europa [met in mindere mate AZ in de UEFA Cup]. Ik vond het eerder dit seizoen al kut toen ze met 2-0 verloren, maar dit is nog kutter, zeker aangezien ze volgende week volgens mij net zo hard weer onderuitgaan, aangezien Alex er dan nog steeds niet is en nu Farfan ook al niet meer.

In de competitie vind ik het niet zo erg dat het even wat minder gaat, aangezien PSV op een paar jaar na de laatste tien jaar bijna altijd kampioen is geweest [geloof ik], maar normaal gesproken doen ze het in Europa de laatste jaren altijd goed, ook al gaat het in de competitie wat minder.

Bericht Geplaatst: 04 Apr 2007 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, en kut dat Manchester United zojuist verloren heeft Hmpf Maar goed, ze hebben gescoord, waardoor het maar 1-0 hoeft te worden bij de return. Wel stom dat de wedstrijd nergens op TV wordt uitgezonden [of ik zapte niet goed], Chelsea kan me eerlijk gezegd weinig boeien...

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Manchester Fucking United, toe maar lachen
Met 7-1 van AS Roma winnen, dat maakt de nederlaag van vorige week helemaal goed!

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, vanavond kan PSV tegen Liverpool aan de bak. Erger kan het niet worden zou je denken.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zowel PSV als Liverpool gaan vanavond echt niet voluit, met 3-0 is het al lang beslist en beide teams hebben dit weekend weer een belangrijke competitiewedstrijd voor de boeg. Ik denk dat het een eenvoudige 2-0 gaat worden voor het B-team van Liverpool.

Toch eens kijken of Bayern-Milan ergens uitgezonden wordt.

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je zou toch zeggen dat PSV er nog alles eruit probeert te halen ...

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nog meer risico lopen op blessures? Ik neem aan dat een overwinning op FC Twente meer waard is dan een goed resultaat in een wedstrijd die net zo goed formeel afgewerkt kan worden.

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar is deze wedstrijd niet het moment om je te herpakken? Om FC Twente te laten zien wat winnen is.

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alsof Twente niet weet wat winnen is Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

idd, dat heeft ajax al haarfijn uitgelegd Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De halve finales worden dus:

Chelsea - Liverpool
Manchester United - AC Milan

Coolste finale zou zijn Man. United tegen Liverpool Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar hoop ik ook op, Milan - Liverpool zou ook wel leuk zijn als het net zo'n wedstrijd wordt als 2 jaar geleden Tongsmiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 09:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben trouwens wel te spreken over die Marcellis, of hoe hete die knaap? belachelijk dat ie rood kreeg trouwens, maar hij speelde wel goed. en lekker fanatiek. dat hebben we in de competitie ook nodig.
Nu hebben we weer een "goede" wedstrijd gespeeld met hard werken, als ze dat nou gvd ook weer eens in de competitie laten zien.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Drie engelse clubs in de halve finales, ik ruik een complot Knipoog

Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Ik ben trouwens wel te spreken over die Marcellis, of hoe hete die knaap? belachelijk dat ie rood kreeg trouwens, maar hij speelde wel goed. en lekker fanatiek. dat hebben we in de competitie ook nodig.
Nu hebben we weer een "goede" wedstrijd gespeeld met hard werken, als ze dat nou gvd ook weer eens in de competitie laten zien.

mee eens, maar dit hebben we vaker gezien; Voetballers die de eerste paar wedstrijden super spelen en vervolgens niet meer, al heb ik er bij deze jongen wat meer vertrouwen in.
De andere nieuweling had duidelijk meer moeite met het nivo.

Wie me wel tegenvielen waren Fehér en Koné. Die leken echt niets voor elkaar te kunnen krijgen. Erg jammer.

Verder was het een prima wedstrijd waar PSV vooral in het eerste kwartier van de tweede helft (tot de onterechte rode kaart van Marcellis) een goed tempo begon te creëren.
Jammer van die rode kaart dus.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur