Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » UEFA Champions League
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Apr 2007 20:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

feher ja, vreselijk, als hij al een bal afpakte, was de pass daarna richting...ja...niets eigenlijk. en dat terwijl hij tegen arsenal erg sterk speelde.

als ze nou eindelijk eens met dezelfde instelling in de competitie spelen.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2007 00:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet zo goed wat ik van die wedstrijd moet denken. Inderdaad het zag er allemaal beter uit dan voorgaande wedstrijden. Maar in hoeverre was dit een wedstrijd? Ik vrees dat Twente toch iets meet 'vuur' heeft dan een Liverpool in een zetel zonder Gerrard.

Hopelijk komt Da Costa iig niet op NKufo te staan.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 19:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zozo, snel openingsgoal lachen

Bericht Geplaatst: 24 Apr 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

JAAAAA!!!

Late goal voor de overwinning + mijn gejuich = flashbacks naar de finale tegen Bayern München... helaas is dit nog geen finale Tongsmiley

Niet een érg comfortabele voorsprong voor de return, maar beter dan een gelijkspel Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 07:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette wedstrijd. Die kans van Man U vlak na de rust, had ik er dan nog wel ingekregen, maar uiteindelijk kregen ze dankzij rooney waar ze recht op hadden.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was inderdaad een hele vete wedstrijd

Wat klinkt dat vet zeg als bijna 80.000 man ROONEY scanderen.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 11:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Milaan gaan ze toch wel onderuit.

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 12:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat klinkt zeker vet.

Ik hoop niet dat ze onderuit gaan in Milaan. Hoewel, nog een finale Milan Liverpool zou ik wel weer kunnen waarderen. Mits Liverpool weer zou winnen.
Ik hoop sowieso dat liverpool wint, maar een Wedstrijd tussen Enegelse clubs is doorgaans stukken vetter dan Italiaanse ploegen. Veel hoger tempo vaak.
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 23:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft iemand zicht net als ik een beetje zitten storen aan het commentaar van Frank snoeks? Meestal vind ik Frank een van de meest relaxte commentatoren, maar hoe ie vandaag steeds Drogba zat op te hemelen werd ik wel een beetje moe van. Goeie spits natuurlijk, maar zelfs als de beste man een keer iets niet goed deed, werd dat toch weer als een soort van geniaal gezien door Dhr Snoeks. Erg vermoeiend vond ik dat. Hij mag best en beetje laten blijken dat hij iemand goed vindt, maar een beetje objectiviteit mag toch wel, lijkt me zo?

Anyone with me? Of viel dit niemand verder op?

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 08:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar zo ken ik Frank Snoeks altijd. die is net zo irritant als Evert ten Napel.
Die weten altijd precies wie wat denkt en/of voelt en klinken alsof ze de hele wedstrijd met een stijve in hun hand op een bepaalde speler of team zitten te geilen.

Wat ik irritant vind aan commentatoren in het algemeen is dat ze nooit hun ongelijk toegeven. (behalve als ze de verkeerde naam zeiden) Dan is het van: "maar was dit geen handsbal" en als dan in de herhaling duidelijk blijkt van niet: "het is moeilijk te zien, maar het zou wel eens een handsbal geweest kunnen zijn"
Of als iets een zware overtreding lijkt: "Zo zeg, en dan geen kaart krijgen, daar had ie misschien wel rood voor moeten krijgen."
en als dan in de herhaling duidelijk te zien is dat er amper kontakt is of zelfs helemaal niet: "ja, dat had misschien wel rood moeten zijn, scheidsrechter toch."

fucking irritant.
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het viel mij ook op en het was idd behoorlijk irritant. Elk lichaamsdeel werd wel een paar keer geprezen.

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Snoeks begon de wedstrijd al in stijl met een minutenlang durend epos over Drogba's zoontje die in een Arsenal-shirt rondloopt.

Het zal me toch verdomme jeuken.

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja, ik moet toegeven dat ik dat dan wel weer een mooi achtergrond verhaal vond Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aan dat soort commentaar erger ik me al zeer lange tijd bij de NOS.

Lijkt af en toe wel alsof ze de goden aan het prijzen zijn als een Ronaldinho of Drogba aan het spelen is.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Apr 2007 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eigenlijk zou je de wedstrijd gewoon zonder commentaar moeten kunnen kijken. Als je nutteloze feitjes wilt kun je altijd zelf de officiële press kit erbij pakken:

http://www.uefa.com/uefa/mediaservices/presskits/index.html

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Liverpool!!! geweldig! wederom Chelsea in de anus geneukt!

Mooi dat die loser van een Robben heeft gemist. Jammer dat Kuyt heeft gescoord. Ik ben dan wel fan van Liverpool, maar Kuyt zal ik nooit mogen. overgewaardeerde kontekruiper.
Heerlijk om die arrogante onruststoker van een Mourinho weer op zijn bek te zien gaan tegen Liverpool en af te zien druipen.

Wat is Reina trouwens goed bij penalty's hij zat er overal goed bij. Hij had er zelfs nog 1 uit kunnen houden (de 2e volgens mij)
Ik vond Cech trouwens daarin erg zwak ogen, veel te vroeg kiezen, matige schijnbeweging en de ballen waar hij bij zat had ie er wel 1 van kunnen hebben volgens mij. Zou hij wat angstig zijn geweest? lijkt me ook niet prettig om met zo'n hoofdbeschermer te moeten keepen.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt jammer dat ik het gemist heb, volgens mij was het een mooie wedstrijd en superspannend! Maar goed, het is maar één keer dat Spider-Man 3 in première gaat Knipoog

Mooi inderdaad dat Chelsea het voor de zoveelste keer niet waarmaakt, ik mag die team nog steeds niet. Alleen jammer dat het daardoor niet mogelijk is dat de Treble [zowel de Premiership, FA Cup als CL] tussen Manchester United en Chelsea kan gaan [en dat Man. United dus kans maakt om ze op drie fronten direct af te troeven Tongsmiley]...

Ik vind Kuijt juist een mooi voorbeeld van een speler die nooit je mond doet openvallen door mooie bewegingen en trucjes, maar toch door hard te werken veel weet te bereiken - in dit geval de finale van de Champions League. Mooi dat hij zijn strafschop heeft benut Smiley

Vanavond Manchester United en AC Milan, zooo spannend!

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 20:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, anders speelt Milan ff keigoed :x Of ze moeten in de tweede helft inkakken, of er is een mirakel nodig voor Man. United.

Geweldig weer trouwens hoe Seedorf weer toont dat hij op het allerhoogste niveau zijn mannetje makkelijk staat, mooie goal van hem zeg.

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Puike goal van Seedorf inderdaad. Waar ik bij zijn vorige behaalde Europa Cups de indruk kreeg dat hij maar wat mee liep met de rest. Vind ik nu dat hij ook echt een aandeel heeft.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mei 2007 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een KUT wedstrijd om te kijken zeg, 90 minuten lang de team waarvoor je bent geen één kans zien maken if fucking frustrerend en nu ben ik goed chagrijnig Boos
Om maar even een "sore loser" te zijn: AC Milan had niet eens in de CL moeten mogen spelen, omgekochte zooi Whatever

Wel mooi dat de finale weer een herhaling wordt van twee jaar geleden. Hopelijk wordt het wedstrijdsverloop zelf ook een herhaling van toen Smiley
Hoe hoog staat Seedorf eigenlijk in het lijstje "spelers die de meeste CL-finales hebben gespeeld"?

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 07:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Puike goal van Seedorf inderdaad. Waar ik bij zijn vorige behaalde Europa Cups de indruk kreeg dat hij maar wat mee liep met de rest. Vind ik nu dat hij ook echt een aandeel heeft.

die indruk had ik eerst ook en dat vind ik nu ook ja.

Xurk, ik vind ook nog steeds dat ze geen champions league hadden mogen spelen. echt belachelijk. wel strafpunten in eigen competitie, maar met omkoopzooi wel een plaats in de CL bemachtigt en die nog mogen houden ook.

Ik was vanaf het begin voor Man U. maar op een gegeven moment was ik gewoon voor Milan, omdat ze gewoon echt veel beter waren.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 08:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie club is dat ook dat Milan. Ze speelde erg relaxed en uitgekookt. Toch een weer een mooie finale, Milan - Liverpool. Maar ook weer zo'n finale die kan uitlopen op strafschoppen. Ik zie er naar uit.

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat Seedorf r toch weer een maakt zeg, en nog zo'n mooie ook!

En tsja, of ze nou verdiend hebben mee te spelen of niet, ze staan in de finale, dus zou zonde zijn als ze niet mee hadden gedaan als ze de beste zijn...

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 12:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BTW http://www.uefa.com/competitions/ucl/news/kind=1/newsid=529171.html

Seedorf staat nog lang niet aan kop...

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom :
Quote:
En tsja, of ze nou verdiend hebben mee te spelen of niet, ze staan in de finale, dus zou zonde zijn als ze niet mee hadden gedaan als ze de beste zijn...

Maar het probleem is juist dat ze de beste zijn doordat ze met hun omkoopschandalen miljoenen hebben verdiend waardoor ze de beste spelers kunnen kopen.

Dus dat is een beetje een vreemde redenering.

Dan kan je ook zeggen dat een atleet die met doping de eerste prijs wint
het had verdiend om mee te doen omdat hij nou eenmaal de beste is.

Het zijn gewoon valsspelers!

Speelden wel fucking goed trouwens gister, met hun met omkoopgeld gehaalde spelers.

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2007 18:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Mooie club is dat ook dat Milan. Ze speelde erg relaxed en uitgekookt. Toch een weer een mooie finale, Milan - Liverpool. Maar ook weer zo'n finale die kan uitlopen op strafschoppen. Ik zie er naar uit.

Hoe graag ik Liverpool ook zie winnen, ik denk dat als ze zo goed spelen als gisteren, dat Liverpool in de officiele speeltijd al ten onder gaat.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Mei 2007 17:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Offtopic: Nergens anders om het te posten, dus hier maar:

United kampioen yay Cheer

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 21:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopeloos!!!!!, als je zo ongeinspireerd speelt heb je ook niks te zoeken in de Champions League.
Monddicht
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 21:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 21:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2007 10:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan ook nog beweren dat het nog lang niet gespeelt is. Nou Ajax, zeg maar dag met het handje.

FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2007 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is ook nog niet beslist, ajax maakt nog best kans Ajax hoeft maar 1 keer te scoren voor een verlenging en zorgen dat ze er geen tegen komen.

Best haalbaar, alleen moeten ze toch wel iets gemotiveerder spelen dan gisterenavond. En misschien een logischere opstelling.

De kans is groot dat praag alles op de verdediging gooit in de return, dus het zal heel moeilijk worden. Maar om nu al te zeggen dat ajax kansloos is is wel erg voorbarig.
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2007 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ajax is altijd kansloos geweest! Knipoog

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 10:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ach, als ze 1x scoren hebben ze altijd nog vermaelen die een perfect gemikte lob over zijn eigen keeper kan werken, dus Ajax gaat het niet halen. Knipoog

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 09:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch mooi nog trouwens dat Ajax het niet heeft gered. Fantastisch voor Jaap Stam vooral, die per se CL wilde spelen in zijn aflsuitende jaren in NL en daarom voor Ajax koos (omdat PSV niet happig genoeg was op hem; gek he als je Alex had) WHAHAHA...

maar goed, dat is toffe anti-Ajax grootspraak, want als PSV gisteren niet had gewonnen had ik heel anders gepiept.

Ik vond PSV gisteren maar raar spelen. vanaf minuut 1 af en toe combineren, maar vooral de lange bal naar voren pompen, terwijl elk luchtduel voorin werd verloren. Ik moet zeggen dat CSKA me niet tegen viel. die verdedigers weten waar ze mee bezig zijn en gaan er vol voor; ze hebben heel wat ballen met een uiterste inspanning ff aangeraakt, waardoor er geen kans kwam voor PSV.
En op de counter spelen deden ze ook niet, er werd gewoon normaal naar voren gevoetbald. En dat ze buiten balbezit veel verdedigen is hun goed recht.
PSV heeft meer gecreeerd dan weggegeven, maar als je succes wilt behalen tegen grotere ploegen, dan zullen we toch meer kansen moeten afmaken.
En vooral niet zo'n grote kansen weggeven, want 2 van de kansen die we weg gaven waren wel echt enorm.
de 1e 3 punten zijn binnen, op zich verdient, maar het had zomaar anders kunnen uitpakken, gezien de 2 grote kansen die Moskou heeft gemist.

En ik vind het onbegrijpelijk dat ze die Alcides nog in de buurt van het veld laten komen, laat staan opstellen. Wat een stuk onbenul, die gast heeft geen enkel idee waar hij mee bezig is volgens mij. hij heeft gisteren ik denk 90% van zijn passes recht in de voeten van de tegenstander gespeeld. en verdedigend vond ik hem ook erg matig.
Da costa iets beter, maar opbouwend was ook hij 3 keer niks. Kromkamp is dan toch een heel stuk beter opbouwend, maar die maakte verdedigend een enorme fout.

wel weer een schandalige overtreding op Affelay die niet met een kaart bestraft werd. en op Farfan volgens mij, maar die kon ik vanaf de tribune niet goed zien. Bij Affelay werd hij gewoon zonder enig oog voor de bal letterlijk onderuit getrapt. dat is gewoon geel.
in de competitie moeten ze daar ook strenger op zijn, anders gaat er een talent verloren.

en hoe je het ook went of keert. Koeman moet gewoon echt opzouten.

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond het een spannende wedstrijd die PSV licht verdiend heeft gewonnen. Maar over schandalige overtredingen gesproken, die Da Costa kwam ook goed weg na die karatetrap in het gezicht van die Rus.

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2007 13:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ow ja, daar heb ik nog geen beelden van gezien, maar die was wel goed raak hoorde ik.

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 22:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een verschrikkelijk onnodige nederlaag. het zijn 2 fouten van Kromkamp die ons de das hebben omgedaan. In 1e instantie lijkt het nergens op hoe hij volkomen onnodig ibrahimovic aanpakt en of hij het nou echt deed of niet, het leek er voldoende op om de penalty te geven. Je weet dat hij erg bedreven is in theater en zich al te graag laat vallen, en dan pak je 'm zo vast? Addo was de bal al aan het wegwerken, dus het was totaal overbodig.
En bij die 2e goal, die helemaal niet geweldig werd binnengekopt. je zag echt heel duidelijk aan de kopbeweging en waar hij daarna naar keek dat hij 'm terug wilde koppen op crespo en dat hij 'm finaal verkeerd raakt en zo de bal in het doel kreeg. Desalniettemin stond hij veel te vrij en ik zag nog net het hoofdje vanm kromkamp het beeld binnen sjokken, terwijl hij daar al lang had moeten zijn.

Verder was Alcides opbouwend weer minder dan niks. wederom kwam geen enkele bal aan bij een teammaat.

Aissati en Koevermans worden in zo'n wedstrijd veel te lang aan de kant gehouden. (Koevermans en Lasovic klikt tot nu toe veel beter dan Farfan Lazovic en Farfan heeft weinig ritme, dus Koevermans had in de basis gemoeten)kortom een wedstrijd vol frustratie, terwijl ze genoeg gelegenheid kregen te voetballen.

en het is een wonder, maar de scheids valt een keer bar weinig te verwijten. hij floot niet geweldig maar wel eerlijk. (liet zich de hele wedstrijd foppen door opzichtige fopduiken, maar wel van beide ploegen)

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2007 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Helaas, maar Inter was op alle fronten een stuk beter. Naar mijn mening een verdiende overwinning. Hoopvol vind ik wel de agressiviteit in het spel van Perez. Die jongen laat soms dingen zien die ik bij de andere spelers ook graag zou zien. Doorzettingsvermogen en strijdlust, onder welke omstandigheden dan ook. Dan mis ik zo ie zo bij veel Nederlandse voetballers. Laat staan bij het Nederlands Elftal.

FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Okt 2007 07:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gewoon een ingecalculeerde nederlaag van PSV, als ze zorgen dat ze tegen de russen en de turken de punten pakken kunnen ze gewoon de 2e ronde halen.

Zlatan Worship
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur