Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Welk liedje luister je op dit moment?
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Dec 2007 10:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Feist - my moon my man (boys noize remix), heerlijke house, met een heerlijke zanglijn er doorheen.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2007 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beste Kersthit imho Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2007 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Feist - my moon my man (boys noize remix), heerlijke house, met een heerlijke zanglijn er doorheen.

dat is een goeie idd!

Bericht Geplaatst: 26 Dec 2007 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rock on

Bericht Geplaatst: 28 Dec 2007 17:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Diddleybodiddleybodiddleybodiddleeeeeey! Cheer

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 13:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bo Diddley - Bad Trip

wat een su-per-vette plaat! Rockon!!

Bericht Geplaatst: 30 Dec 2007 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is nog eens muziek mensen!

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

David Bowie - Ashes To Ashes

Bericht Geplaatst: 04 Jan 2008 23:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FUCK!!! dat wilde ik net ook gaan posteren!
echt bizar
ben ik nu ook aan het luisteren
das echt vreemd.

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar wel vet! Net als het bewijs in het liedje dat Space Oddity écht over drugs ging Mmm

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, hey, David Bowie is een van m'n allergrootste helden!

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kate Nash- Play
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 15:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jasper Vergeer: All in my head

Een nummer 5 op een CD, leuk, heel professioneel in mijn oren. (maarja wat weet ik ervan)
Beluister het met veel liefde.

Jasper Vergeer: Onlyhuman

Prachtig, het nummer doet wat met je, het maakt mij tenminste vrolijk, lekker cachy (hoe je dat ook schrijft). Mooi meezing nummer.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jan 2008 16:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toch ook maar even naar RJ wezen luisteren:

http://www.myspace.com/theliszt

Ik vind het August nummer nog steeds heel erg mooi, tijdje geleden dat ik het gehoord had.

La Deese vind ik meer een *bonus* nummer dat na 2 minuten stilte achter de laatste track wordt gezet op een cd.

Daily tripper
Mooie intro, nog een paar keer horen en dan ga ik het echt waarderen. Het nastreven van een klassieker...

Deathbed Roses
Goed tempo...maar ik geloof dat er zoveel geluid is dat mijn boxen het niet aankunnen. Wat een chaos aan geluid.

Van mij mag er wat meer snelheid in de nummers maar zonder de overkill aan gitaren zoals bij Deathbed Roses misschien wat MUSE inspiratie. Het moet toch geen muziek zijn om bij weg te spacen? Of is dat juist de bedoeling? Een actienummertje zou niet gek zijn, wat overtoeren op de drums maar weer niet teveel, de juiste balans

Alle lyrics lijken ook wel afgestemd te zijn op de muziek zelve, van mij mag er ook af en toe flink a-symetrisch overheen geschreeuwd worden.

Maarja, nogmaals dat is mijn mening en ik heb er geen verstand van...maarja kom toch een heel eind. Ik ben maar een simpele popmuziek man.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jan 2008 16:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jedi Mind Tricks - And So It Burns
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 20:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Soulwax - most of the remixes
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2008 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Paper Moon - (So Very) Stella

Letterlijk onder het stof vandaan gehaald Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2008 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Raconteurs - Broken boy soldier
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jan 2008 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

High contrast - eternal optimist. Lekkere drum en bass tijdens paper schrijven (of soggen).
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2008 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tool - Schism
The Turtles - Happy Together
The Verve - Bittersweet Symphony

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2008 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Life Of Agony - Damned If I Do

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2008 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben ff een nieuwe vinyl aan het luisteren, heerlijk! Nu is het Konijntje - seymour bits remix. Jeweetwel van AKA the Junkies

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF1283216-02-01-05.mp3

ROFL
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jan 2008 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Supergrass..diamon hoo ha man.

http://www.youtube.com/watch?v=6EPHk16mO20

Goddamn, zo'n vet nummer.Coole riff

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2008 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hageltjenieuwe Meshuggah plaat (ObZen) en de gloedjenieuwe Protest The hero (Fortress) Bling

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2008 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bob Dylan - Like A Rolling Stone

Een liedje wat gewoonweg niet gaat vervelen... zo dadelijk ook I Want You en Just Like A Woman Smiley

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2008 13:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

MIchael Jackson - Biggerman
Nieuwe album is bijna uit geloof ik ! Biggerman is in ieder geval vet lachen

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2008 14:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rockon!! Bier! Eten! zwaai
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Feb 2008 16:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sommige albums klinken zoveel beter op krakend vinyl.. Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Feb 2008 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

love is a deserter the kills.... of eigenlijk gewoon de hele dag de kills.

oh nee net ook een beetje volbeat, dat heb ik iemand "getipt" vind het wel lollig maar ik heb er zelf op de lange duur te weinig tattoos voor vrees ik Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Raekwon - Ice cream...man, ik ga nu even een gangstersmiley maken.... [edit]ach, daar issie al: bitchessss
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

THE ICECREAM MAN IS COMIIIIIIIIING!

Bericht Geplaatst: 09 Feb 2008 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet he! Ik heb al die ouwe wu tang soloplaten gedownd!Wat me opvalt is dat er altijd een paar echt vette nummers op staan maar ook een heleboel vervelende.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Magic Numbers - Boy
The Magic Numbers - Undecided

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 21:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Midnight Juggernauts - Nine Lives
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 00:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

goede clip ook.

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

Sommige albums klinken zoveel beter op krakend vinyl.. Smiley

correctie, álle albums klinken zoveel beter op krakend vinyl!

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NL - slow down Knipoog

en nog eentje uit de oude doos:

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 18:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan dou ik er ook eentje uit de oude doos: Isaac Hayes - Hung up on my baby, ik vind dat zo'n fantastisch nummer
pa pa pa papapa pa pa pa Ja-knikker

oeh clipje:

goed hard zetten svp!

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 19:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet he, die tough guys plaat rammelt zo lekker Smiley Die andere nummers zijn ook erg vet trouwens.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2008 02:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wordt 't toch opeens een stuk minder gangster van lachen.

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur