Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Welk liedje luister je op dit moment?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2008 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een beetje jeugdsentiment:

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2008 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zag dit gisteren op de TV en ik vond het zo vreselijk dat ik het even wil posten.

Het zou laid-back en funky of zo iets moeten zijn maar het is aan alle kanten veel te houterig, veels te veel lettergrepen echt een onmogelijke tekst en twee van de slechtste bridgen naar het tweede stuk die ik ooit heb gehoord. (1:25, 2:20 etc. )
Geef dat mens een bandje van vier man en blijf in godsnaam van al die plastic stem vervormingstruucjes af! Zelfs de ad libs zijn nep!
ZO KUNNEN MENSEN NIET ZINGEN IN HET ECHT Boos Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Aug 2008 19:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet dat jij het ook zo kut vindt, ik zag het vandaag voor het eerst en vind het echt kut! Moet bekennen dat ik eerst over haar fukking lelijke paarse trui met uiers viel en toen pas over het nummer, maar mein gott, dat is ook nog eens verschrikkelijk! Ik denk dat er een soort collectieve lijfstraf moet komen voor alle nederlandse tekstschrijvers, al zouden er een paar goede zijn dan moeten ze nog straf krijgen omdat ze niks aan de rest hebben gedaan.

Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 20:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zag net dit langskomen op mtv, vindt het erg vet!

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 10:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool Smiley

Het was me al eerder opgevallen, in het Duits kan je letterlijk alles monotoon door een microfoon zeggen, vocoder of niet, dat klinkt gewoon cool. In het Nederlands werkt dat niet Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De rest van lutzerkirchen op de youtube is kut met peren zeg. Hamer

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben de nieuwe plaat van Slipknot er door heen aan het gooien. Paar slappe Stone Sour nummers ertussen. De rest is wel goed te pruimen.

Bericht Geplaatst: 28 Aug 2008 15:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De nieuwe bloc party, ik vind hem vet....geloof ik.
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 02:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die duitse clip is echt goed zeg.
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jimi Hendrix - Red House

Bericht Geplaatst: 19 Sep 2008 18:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Zag net dit langskomen op mtv, vindt het erg vet!

Hier een ander filmpje, die de sfeer nog iets beter weergeeft Tongsmiley

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2008 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, goeie party Smiley
[edit] doet me aan deze gast denken

Addict

Bericht Geplaatst: 20 Sep 2008 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hayseed Dixie - Born to die in France
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Okt 2008 11:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hahaha, nou weet ik waar de sexpistols gejat hebbuh Monddicht

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur